/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
gået død
Fra : johnl
Vist : 659 gange
100 point
Dato : 05-11-08 17:29

nu er den gal igen min harddisk tror jeg den skriver læsefejl skriv alt ctrl delite og så regner jeg med den starter op død som en sild prøver igen det samme kan i fortælle mig hvad der er galt.

mvh Johnl

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-11-08 17:30

Hvis harddisken er død så er den død.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-11-08 17:53

Hvis det er en stationær maskine, så riv frakken af den, og se om stikkene på harddisken sidder ordentlig, så du er sikker på, at der er kontakt.

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 05-11-08 18:59

Jeg håber ikke for dig du har noget særligt på den, for kræver det hjælp fra en prof.. der har værktøjet til at tømme harddisken og formatere den om for dig..
Jeg kender en der kan hvis det har interesse..

Tempra

Kommentar
Fra : sekner3

Dato : 12-11-08 08:47

Jeg har samme problem. jeg kom til at vælte min eksterne harddisk, hvilket medførte at compen crashede, og jeg kan ikke få liv i min eksterne harddisk. Når jeg tænder den går der 10-15 secunder helt uden reaktion, og så lyder den somom den starter normalt, men computeren ser den ikke. Det er en Maxtor one touch 3 på 1TB. Er der nogen der ved om den muligvis kad reddes? Den betyder en del for mig, da jeg har alle mine billeder, lectier, musik film osv. liggende på den uden backup :( :'( - På forhånd tak.

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 12-11-08 18:23

Skirv til mig på
prebens.pc.service@pc.dk