/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Valg af TV-pakke
Fra : louie2003
Vist : 506 gange
26 point
Dato : 04-11-08 22:56

Er der nogen, der har en anbefaling af ved hvilke TV-pakker, man får "mest for pengene": YouSee eller Viasat? Viasat har f.eks en tilbudspakke, der umiddelbart lyder attraktiv de første 6 mdr, men spørgsmålet er så, om de bliver uforholdsmæssigt dyre derefter sammenlignet med f.eks YouSee? Hvor får man det største udvalg af HD-programmer?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-11-08 23:08

Hej med dig.
Jeg kan under ingen omstændigheder anbefale viasat .
Vi har kun haft problemer med dem så hold dig langt væk fra dem
YouSee kender jeg ikke men det kan da ikke være værre end viasat.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 05-11-08 06:38

Du skal vel ikke nødvendigvis vælge pakke efter prisen - men efter hvad du vil se af udsendelser? Om du tager den ene eller den anden, så koster det omkring 4.000 kr. årligt. Der er ingen af dem der har problemer med udsendelserne/sending. problemerne opstår først, når du vil sige dem fra/op. Der er de alle smamen nok lige gode/ringe.

Mit ophør med Viasat (for flere år siden) gik stort set uproblematisk, da jeg sagde op rettidigt!!! Dog opkrævede de igen og sendte rykker/trusler, som jeg ikke reagerede på. Da der kom brev om indkasso skrev jeg til dem, at det ville kommme til at koste dem en bondegård fra "min advokat", som ville have penge for at vise dem accept af ophør fra Viasat - siden hørte jeg ikke noget fra dem!!!

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 05-11-08 09:39

Jeg er også på holdet der vil fraråde dig viasat. Har også prøvet Rykker/inkasso/rki.

Og da de trak det hele tilbage fik jeg 3 linjer fra dem.

Kim

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-11-08 17:05

Har haft Viasat i mange år og aldrig døjet med dem. Har dog aldrig prøvet at opsige dem.

Men hvis man bare er saglig og har saglig kritik, når man riser eller roser, så går man ikke helt galt i byen.

Jeg tror heller ikke prisen er meget forskellige om man tager det ene eller det andet.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-11-08 18:46

Citat
Har dog aldrig prøvet at opsige dem.

Vær du glad for det , og fygt det værste den dag du får brug for at opsige

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-11-08 19:39

Nu bor jeg ude på Larstyndskids mark og kan ikke modtage nogen anden form for signal end parabol og satelit og jeg tror sgu ærlig talt heller ikke at der nogensinde kommer et andet signal. H
Har haft Viasat i 15 år, altså både analog og digital og har aldrig døjet med dem. Har endda haft en digital hdreciever der skabte sig. Med hotline i telefonrøret forsøgte vi os frem til utallige forsøg, men nej den ville ikke rigtig som den skulle. 2 dage efter med posten kom en hent ny som jeg kunne sætte ind og skulle bare sende den "gamle" retur.