/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Tast på bærbar er hoppet af.
Fra : weld
Vist : 602 gange
142 point
Dato : 04-11-08 22:26

Søger lidt hjælp. Jeg har en Acer Aspire 3610 bærbar computer, hvor mellemrumstasten er sprunget af. Tasten er ikke gået i stykker, men det er meget kompliceret at sætte den på igen. Indtil videre har jeg fem forskellige dele?

Hvad kan jeg gøre? Nogle der har erfaring med dette? Og evt. kan komme med en alternativ løsning, hvis ikke det lykkedes for mig at sætte den 'fast' igen?

Accepteret svar
Fra : eZtaR

Modtaget 142 point
Dato : 05-11-08 00:16

Det skulle undre mig meget hvis denne guide ikke kunne løse dit problem :)
http://www.wikihow.com/Pop-a-Key-Back-Onto-a-Dell-Laptop-Keyboard

Kommentar
Fra : weld

Dato : 05-11-08 14:54

Jeg takker ydmygt!! Det virker sørme, tak tak tak!! ;D (Og knappen er enda bedre end før.)

Godkendelse af svar
Fra : weld

Dato : 05-11-08 14:55

Tak for svaret eZtaR.