/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvilken telefon datter 13 år
Fra : tararam
Vist : 690 gange
50 point
Dato : 03-11-08 07:28

Nå.... hvilken mobil telefon køber jeg til min datter på 13 år.
Julegave, selvfølgelig.
Hun hører til ungdommen der sms'er på livet løs, (tit taber den.) Den nuværende
nokia er sat sammen med tape og mangler 2-3 knapper i tasteturet. Hun er selvfølgelig blevet et år ældre siden hun fik den sidste. Hun ønsker sig en Nokia E71 ...ha, men jeg har sagt den er fyldt med electronic og ikke kan tåle at blive tabt på gulvet og mener det slet ikke er noget for hende type.
Er der nogen du kan anbefale.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 03-11-08 07:36

Ej Nokia, men rubust det er den, se her: http://www.danskmobil.dk/product.asp?product=2593

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 60 point
Dato : 03-11-08 07:57

En populær telefon i den målgruppe er Nokia 5310, den er ikke mere robust end andre, men du kan tegne en forsikring mod skader der ikke er omfattet af den normale reklamationsret, den koster (i hvert fald i Sonofon butikkerne) 29 kroner pr. måned, og det er sgu givet godt ud hvis hun taber den i en vandpyt eller træder på den.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 03-11-08 10:45

Må jeg foreslå en Nokia E71
Som 13-årig vil det være pinligt at vise en håndværkermursten frem...så bring smilet frem med hendes højeste ønske...det er jo kun jul en gang om året

Ziggy99

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-11-08 18:50

Hvad med en smart taske med rem, der står skulderrem men den kan muligvis også hænge om halsen.
http://www.mytrendyphone.dk/shop/nokia-taske-universal-7530p.html
Findes også i andre farver.

Samme firma har også kraftige læderetuier, (Krusell) skræddersyet til de enkelte telefoner hvis man søger på modelnummer, det kan være lidt uhandy hvis det bliver en telefon med skydeklap, men min egen er blevet skånet ved nogle fald.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 03-11-08 19:01

Jeg har en fin Nokia 1100i du kan købe billigt

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 03-11-08 20:11

Mine børn, der er ca. på alder med din datter, vil ikke have andet end Sony-Ericsson, og de fungerer sådan set også glimrende.
Hvilken model det så skal være, er nok mest et spørgsmål om pengepung.

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 03-11-08 20:40

jeg ville også mene at sony erricsons walkman telefoner ville være et godt valg...

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-11-08 22:25

Prøv at se på Sony Ericsson W595, den er helt ny og lige til målgruppen

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 03-11-08 22:46

Jeg bruger selv Sony Ericsson og er rigtig godt tilfreds.

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 21-11-08 13:28

Tak for svaret Kortoververden.