/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
fundet pc
Fra : street-bili
Vist : 427 gange
50 point
Dato : 30-10-08 19:03

jeg har lige fundet en pc på genbrugspladsen den virker fint og det hele der mangler bare driver til lydkort og skærmkort. nogle der ved hvordan man hurtgit og let kan finde driver der til

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-10-08 19:04

Hvor ved du så fra den virker

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 30-10-08 19:07

Hvis du lidt mere angående den fundne PC, er der lidt større chance for - at du får et svar, hvor du ikke annullerer dit spørgsmål!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-10-08 19:27

Hent evt EVEREST Home Edition, med det kan du se hvad der er i maskinen:
http://www.filehippo.com/download_everest_home/

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-10-08 19:29

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 10
- Annullerede 5
- Slettede 0
Ialt 16

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-10-08 19:30

Eller SIW - System Information for Windows:
http://www.gtopala.com/

mvh klaudi

Kommentar
Fra : street-bili

Dato : 30-10-08 19:40

motherboard chipset sis 661fx
kan det hjælpe ellers må i gerne sige hva i vil vide så finder jeg det til jer...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-10-08 19:44

Du har stadig ikke svaret på hvorfra du ved den virker.....

Uden lyd og skærm

Kommentar
Fra : street-bili

Dato : 30-10-08 19:47

den har lyd og skærm den mangler bare den cd hvor der er driver til det....

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 30-10-08 19:49

Åben computeren og find ud af procudent og model for det du vil finde en driver til.
Skriv alt det tekst og tal ned du kan se på kortet eller kig på diverse chips på bundkort.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-10-08 19:49

Jamen så er der jo ikke noget problem

cden skal da ikke bruges til noget andet end at samle støv....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-10-08 20:23

Måske du kan finde noget her:
http://www.sis.com/products/sis661fx.htm

mvh klaudi

Annuller spørgsmålet
Fra : street-bili

Dato : 01-11-08 13:19

forstå ikk mit eget spøgesmål og det er der ingen andre der gør ?? jeg er en spasser