/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
sterile handsker
Fra : Lene67
Vist : 552 gange
20 point
Dato : 30-10-08 18:01

Hej

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg arbejder på et sygehus og det jeg
efterlyser er sterile handsker i str 10 eller 10 ½, er der måske en der arbejder et sted hvor man bruger så store størrelser? så vil jeg gerne have leverandøren af vide.

På forhånd tak

Lene

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-10-08 18:13

Jamen spørg på sygehuset hvor de køber dem

Kommentar
Fra : Lene67

Dato : 30-10-08 18:16

ja men problemet er at indkøbskontoret ikke kan finde så store handsker?

Lene

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-10-08 18:18

mener du at det er til dit arbejde ?
det må da være deres problem at finde dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-10-08 18:22

Nu er der jo ikke ligefrem "handskenummer" på den slags....

Det er sandelig sygehusets opgave at skaffe nogen der er store nok...

Er XL ikke stor nok er det jo lige før du skal finde et andet job....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-10-08 18:24

Snak med en kirurg - de har store hænder, og må vide hvor de købes.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-10-08 18:32

Jeg har set en sådan handske blive brugt som hat.....

Så der kan være ret store hænder deri

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 30-10-08 19:23

Hej

Prøv at se her - der findes massssser:
http://www.cnsafety.dk/trade_productlist.dsp?group=30

Ellers skal du da bare søge "engangshandsker" eventuelt "steril engangshandsker"
http://www.google.dk/search?hl=da&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla%3Ada%3Aofficial&hs=C6w&q=engangshandsker&btnG=S%C3%B8g&meta=

Kommentar
Fra : ram10

Dato : 30-10-08 20:14

LOOL, jeg kan næsten se foran mig, en kvindelig kirurg med hænder som et bordtennisbat

Og jo refi, jeg mener bestemt at det findes forsellige handskenummer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-10-08 20:26

Citat
Og jo refi, jeg mener bestemt at det findes forsellige handskenummer

Jeg har aldrig set dem....

men er da parat til at lære hvis du finder dem....

Kommentar
Fra : ram10

Dato : 30-10-08 20:49

Lære og lære det ved jeg sku ik...

http://www.zenith-dental.dk/index.php?cPath=20_83_185_205

MEN det hjælper jo ikke lene67, jeg må indrømme at det er svært at finde en så stor str.

Men det kan da ikke passe at alle store kirurger og dyligt bruger sm..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-10-08 20:55

De er jo "børnehandsker"

Men OK - numre har de da....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-10-08 20:59

http://e-handel.kirudan.dk/katalog/51/undersoegelseshandsker/neoprenlatex/

Vores foretrukne mærke.....

Men vi opererer selvfølgelig heller ikke

Kommentar
Fra : ram10

Dato : 30-10-08 21:06

Hmm.... er de nu også sterile!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-10-08 21:21

Nej - det behøver vores heller ikke at være - det er OS der skal beskyttes

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-10-08 13:32

Hej Lene67.
Prøv dog og spørg på apoteket !!!

Kommentar
Fra : Lene67

Dato : 31-10-08 14:37

helt ærlig folkens så synes jeg virkelig i er for barnlige når i ikke kan tage folks spørgsmål seriøst.
Har i ikke andetr at lave end at gøre nar af folk? så må i sku kede jer. Jeg kan virkelig ikke bruge jeres råd.

I tror vil bare i er så kloge ellers vil man ikke svare folk på denne måde

Men tak jeg skal nok selv finde ud af noget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-10-08 15:08

Citat
Men tak jeg skal nok selv finde ud af noget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jammen jeg mener helt seriøst at du skal spørge på apoteket !!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-08 15:18

Citat
helt ærlig folkens så synes jeg virkelig i er for barnlige når i ikke kan tage folks spørgsmål seriøst.

Det er DIG der ikke tager det seriøst...

Hvad har du gjort til dato ?
I hvilken forbindelse skal du bruge dem ? (sygehus er IKKE nok)
Hvilket sygehus drejer det sig om ?

Hvis jeres indkøbskontor (afdeling) ikke er i stand til at finde noget brugbart - hvad får dig så til at tro VI kan.... ? (det er trods alt dem "sælgerne" besøger..... )

Kommentar
Fra : Lene67

Dato : 31-10-08 22:00

jeg har faktisk gjort meget for at finde dem, for elles ville jeg da ikke skrive på Kandu vel din kloge Mads......

Så Refi du er vist en meget klog person tror du, det kommer du ikke langt med!!!!!!!!!!!!!!

men du skal ikke skrive mere på mit spørgsmål......har ikke brug for svar om dine....

du gør faktisk folk til grin, bare du ved det. Har du ikke andet at få din tid til at gå med, det er faktisk sørgeligt for dig......

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-10-08 22:16

Citat
jeg har faktisk gjort meget for at finde dem, for elles ville jeg da ikke skrive på Kandu vel din kloge Mads......

Så slår dine evner ikke til, josefine

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-11-08 11:17

Citat
Snak med en kirurg - de har store hænder, og må vide hvor de købes.

Dette var faktisk et seriøst svar.............................................