/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Honda SFX
Fra : scoopboy
Vist : 503 gange
300 point
Dato : 19-03-03 18:28

Hvis jeg nu får Polini Sport 70 cc på og jeg stadig har den originale CDI, vil den så slå til ved de ca. 7000 omdrejninger? Eller vil man kunne komme til at køre med lidt flere omdrejninger? Jeg overvejer nemlig at få Polini Sport, men jeg gider ikke skifte krumtap for jeg tror bare ikke den holder ligegyldigt hvad folk siger. Jeg er kun ude efter det gode optræk, så ville dette være en god løsning eller hvad?

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 19-03-03 18:40

CDI'en slår til under alle omstændigheder, pånær at hvis du skifter den...

Mvh dr_scooter

ps. skift CDI'en ud til en uden begrænsning, og køb så din cylinder

Kommentar
Fra : scoopboy

Dato : 19-03-03 18:59

Jeg har en Malossi CDI uden begrænsning, men je gider ikke have en ny krumtap, så det er ikke noget problem med CDI'en.

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 20-03-03 13:33

så behøver du ikke at skifte cdi'en og heller ikke krumtappen, den kan godt holde....! nu skal du bare se at få købt en cylle...!

med venlig hilsen aske