/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Intruktionsbog til FIAT Croma?
Fra : josephine22
Vist : 470 gange
110 point
Dato : 28-10-08 17:05

Hejsa...

Er der nogen der ved hvor man kan finde en instrutionsbog til en FIAT Croma fra 1994? Gerne på dansk men engelsk er også fint... Den vi har er nemlig på tysk og det er ikke altsammen lige til at hitte ud af.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-08 17:08

Med lidt held kan du måske finde en ved en hugger eller dba....

Det er ikke noget der sådan alment er til salg...

Værkstedshåndbøger kan du derimod købe....

Kommentar
Fra : josephine22

Dato : 28-10-08 17:16

Oki... Tænkte mere på om der evt var et sted online hvor man ku hente eller ihvertfald læse instruktionsbøger?

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 28-10-08 17:16

Har du prøvet at spørge hos Fiat ?

Kommentar
Fra : Beestone

Dato : 28-10-08 17:17

Det er en helt almindelig service, at mærke forhandlere gratis kan fremskaffe en fotokopi af alle nyere instruktionsbøger.
Det er jo en god måde at invitere bil-ejere ind i butikken på

Så jeg synes du skal besøge din lokale Fiat forhandler.
Du risikerer at blive budt på en kop kaffe, mens de kopierer for dig ...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-08 17:24

Citat
FIAT Croma fra 1994

Du har sandelig stor tiltro til forhandlerne "Beestone"

Kommentar
Fra : Schultz

Dato : 31-10-08 16:18

Prøv at google birgers billige bilbøger.
Mvh Thomas