/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
Kan jeg ringe op med to modoemmer på hve~
Fra : jaafar19
Vist : 355 gange
100 point
Dato : 19-03-03 12:02

Kan jeg ringe op med to modoemmer k56 på hver sin pc og i samme tid, og på en linje i en almindelige lejlighed...

Jeg har brøvet men det lykkedes ikke, er der ikke en anden mulighed ???
Jeg håber jeg får god svar, og Tak !!!

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 19-03-03 12:08

Nej du kan kun have en linje åben af gangen

Der er en anden mulighed.. den går ud på at route internette videre fra den ene til den anden..

Hvilket system er det på de computere

Kommentar
Fra : splitten

Dato : 19-03-03 12:19

Du skal enten have ISDN med to linjer(en til hvert modem) eller du skal dele internetforbindelsen(det gør du i Windows, netværk.). Den sidste mulighed kræver modemforbindelse til den ene pc og kabelforbindelse mellem pc'erne.

Kommentar
Fra : jaafar19

Dato : 20-03-03 09:43

Jeg har windows xp. pro.
Men vilket netværkskabel er det, der er mange navne og nummer og er der forskel på dem......????? vis jeg vil forbinde to pcer sammen ???

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 20-03-03 09:52

Hejsa

Hvis du kun skal have sat 2 computere sammen uden hub/switch skal du bruge et RJ 45 Crossover kabel