/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad hedder gruppen?
Fra : lars.llp
Vist : 734 gange
400 point
Dato : 27-10-08 02:28

Jeg søger navnet på en gruppe, fra 80erne.
det jeg ved om dem er, at forsangeren er en dame og at hun har hvidt tøj på og danser rundt på senen, i en af deres musikvideoer. Trommeslageren står op og slår på trommer. han har en t-shirt på hvor der muligvis står gruppen navn. Og det er i samme video. Håber at i kan hjælpe mig med navnet på gruppen og navnet på sangen.

Hilsen lars.llp

Kommentar
Fra : HexensX

Dato : 27-10-08 03:43

Tror du at du evt. kan definere hvad deres musik lyder som. Der kom en masse forskellige stilarter ud i 80'erne, punk, glam-rrock, heavymetal, bløde popgrupper, tlt ledet af en kvinde, som f.eks Lisa Stansfields, Alison Moyet, Annie Lennox, og bøde popgrupper, med pige-sangere, som f.eks Everything but the girl. Så hvis du kunne give os et par ledetråde mere, måske vil vi lettere kunne hjælpe dig, eller ihvertfaldfriste en masse andre til at købe nogle amel down-loads
Men kender du ikke deres musik, ønsker jeg dig inderligt held og lykke. Knus,Tina.

P/S, det første jeg tænkte, da jeg læste dit indlæg, var at du havde fåey fat i dt forkerte køn, og at sangeren nok var Boy george, som vitterligt er køn som en pige og dansede konstant rundt i hvide gevanter, med Culture Club, syngende og spillende !Do you really want to hurt me" eler måske "karma kamillon"?

Kommentar
Fra : HexensX

Dato : 27-10-08 03:53

"ihvertfaldfriste en masse andre til at købe nogle amel down-loads " betyder selvfølgeligt

Ihvertald friste en masse til at købe en masse gamle down-loads"

Det skulle bevise hvilken tilstandcmin lille hjerne fungerer på kl.3:58 om morgenen,lol....

Kommentar
Fra : lars.llp

Dato : 27-10-08 06:08

Jeg mener at ha set noget af sangen på dr.dk/bonanza men kan ikke finde den igen. Det er en popgrupper, og jeg mener at de kun har haft et hit, men heng mig ikke op på det.

Hilsen lars.llp

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-10-08 10:22

Mit forslag ville også være Boy George.

Kommentar
Fra : shakky

Dato : 01-11-08 08:16

hej lars.llp

Her er et link,hvor du kan se glip fra 8o'er videoer i hele årtiet.
det er samsatte glip og er delt op i kargorier,det kan være at du
kan genkende videoen du søger

mvh shakky

http://www.thegreat80s.com/

Kommentar
Fra : RAF.DK

Dato : 13-11-08 17:35

Davs.

Din beskrivelse passer meget godt på Blondie, hun optræder tit i hvid kjole, og bandet af samme navn. De har blandt andet skrevet: Heart Of Glass - Call Me (Theme fra American Gigolo) og Atomic som de mest kendte vil jeg tro.

Håber det kunne hjælpe dig.