/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
opskrift på gulerods kage
Fra : lille-ciller00
Vist : 617 gange
10 point
Dato : 26-10-08 13:54

hej er der nogle der har en rigtig gog opskrift på gulerods kage som i vel dele?

Accepteret svar
Fra : GeekSquad

Modtaget 20 point
Dato : 26-10-08 13:57

Denne her er super lækker:

Ingredienser:
300 g Mørk Farin
2 dl Majsolie
4 Æg
275 g Mel
1 tsk. Vanilie
2 tsk Bagepulver
½ tsk Salt
1 tsk Natron
2 tsk Kanel
375 g Fint revne gulerødder
1 dl Rosiner
35 g Hakkede Valnødder

Glasur :
100 g Flødeost(Buko Frisk)
100 g Smør
250 g Flormelis
1 tsk Vanilie

Rør farin med olien.
Æggene piskes i et ad gangen.
De tørre indigrenser piskes i dejen.
Vend de revne gulerødder i sammen med rosinerne og de hakkede valnødder.

Dejen kommes i en form ca 28x30cm.
Husk bagepapir.
Bages ved 180grader i ca 1 time.
Afkøles.
Glasuren smøres over kagen når den er afkølet.

God fornøjelse

Kommentar
Fra : lille-ciller00

Dato : 26-10-08 14:00

tak den lyder også rigtig god

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-10-08 14:01

lille-ciller jeg har skrevet et brev til dig her på Kandu.
Se oppe i venstre hjørne ved Vis Private Indlæg

Kommentar
Fra : lille-ciller00

Dato : 26-10-08 14:07

ja tak skal du have

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-10-08 14:17

Fandme godt gået af GeekSquad Fjolser cilly spørger efter en opskrift kl. 13.54 og 3 minutter senere kl 13.57 svarer GeekSquad med en lang opskrift.

Det var da utrolig heldigt at GeekSquad lige vidste, at cilly skulle bruge den opskrift, så GeekSquad kunne nå at oprette en profil og skrive opskriften på 3 minutter LOOOL PLATUGLER er hvad I er

Kommentar
Fra : lille-ciller00

Dato : 26-10-08 14:21

kan du ikk bare være lige glad!!!???

Godkendelse af svar
Fra : lille-ciller00

Dato : 26-10-08 14:23

Tak for svaret

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-10-08 14:25

Find dig en anden sandkasse. Skrup ind og læs dansk retskrivning....Du skulle jo være politibetjent ikke?? Og du ved ikke engang hvor gammel du selv er

Kommentar
Fra : GeekSquad

Dato : 26-10-08 14:31

Wow Klumme - er der nogen der har tisset på din gulerodskage???

Hvis du kan se jeg har oprettet min profil i de "3 minutter" så er du godt nok velinformeret med fejloplysninger. Du har fuldstændig ret i at jeg er ny bruger fra idag, men jeg vidste sør'me ikke det skulle afskære mig fra at svare på et indlæg. ...og gør det mig til et fjols for at svare hurtigt?? - Nu tager det jo ikke så lang tid at trykke på ctrl+c i et Word doc og trykke ctrl+v herinde, vel??? Wow...

Lille-ciller: Det var så lidt, velbekomme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-10-08 14:34

Platugle LOOOL Pyt med din oprettelse, men den anden stinker. Men velkommen til dig, det skal nok blive sjovt, når du allerede kan disse tricks