/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
In My Place Coldplay
Fra : Mille1966
Vist : 364 gange
100 point
Dato : 24-10-08 12:21

In My Place" by Coldplay performed at Live 8

http://www.youtube.com/watch?v=-kDyHgHVPPE
Den er pisse god
er her nogen der ved om den ligger som Mp3 fil et eller andet sted

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-08 12:27

Du kan hente den fra youtube med dette program

http://youtubedownload.altervista.org/

Når du har hentet den kan du også med dette program konverterer til mp3, spørg hvis du er i tvivl om noget

Kommentar
Fra : Mille1966

Dato : 24-10-08 12:37

Hej Nordsted1

Kunne du ikke hjælpe mig med at konvertere dette link til mig http://www.youtube.com/watch?v=-kDyHgHVPPE
Jeg kan ikke finde ud af det ?
Har hentet programet men det vil ikk funge

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-08 12:39

Konvereterer, dvs du har hentet filmen??

Kommentar
Fra : Mille1966

Dato : 24-10-08 12:41

Jammen hvordan henter jeg den da ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-08 12:47

Du starter med at installerer det program, hvor jeg gav dig linket til..... når du så har klaret det, så vil jeg foreslå dig at oprette en mappe til musikken, så du kan finde den igen

Når du så har gjort det, finder du melodien på youtube, kopierer url linjen ind i den øverste hvor der står - enter video url -og sørg for at musikken lander i den nyoprettede mappe, du kan se på programmet i linjen hvor du kopierer url ind, at der er en lille mappe under linjen ude til højre -klik ok

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-08 12:48

Musikken på youtube må IKKE spille imens du kopierer musikken hjem

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-08 12:51

Når du har hele melodien hjemme, trykker du dernest på convert to...hvor du vælger mpeg audio layer mp3... der kommer en boks frem, hvor du vælger høj kvalitet, og ok

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-10-08 14:27

Jeg synes at Nordsted1 har givet en god forklaring, skal der en lille film manual til jeg er helt vild med at optage skærmen mens jeg gør dit og dat, for eksempel henter Youtube videoer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-10-08 14:28

Citat
Musikken på youtube må IKKE spille imens du kopierer musikken hjem
hvorfor ikke ? Det har jeg da altid gjort, altså ladet filmen køre imens

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-08 14:33

o.v.n jeg har altid standset musikken imens, jeg er bange for at der kan blive hakker i musikken, eller såårn

Kommentar
Fra : Mille1966

Dato : 24-10-08 15:29

Du må altså godt hjælpe mig
Har sendt dig min hotmail

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-10-08 15:42

Øv jeg har ikke fået nogen hotmail Mille1966 når url står i adresselinjen, så skal du lige skrive: &fmt=18 som forlængelse af url, så hører du lyden i stereo

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 24-10-08 15:43

høhø o.v.n

Kommentar
Fra : Mille1966

Dato : 24-10-08 16:21

ha ha
Beskeden var til Norsted1

Kommentar
Fra : Mille1966

Dato : 24-10-08 16:26

Tusinde tak

Godkendelse af svar
Fra : Mille1966

Dato : 24-10-08 16:27

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-08 16:29

Selv tak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-10-08 16:30

Citat
Beskeden var til Norsted1
det havde jeg regnet ud godt du fik den hjælp du behøvede