/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony Ericsson G502
Fra : Dieter
Vist : 621 gange
100 point
Dato : 23-10-08 12:21

Jeg har en Sony Ericsson telefon G502.
Derudover har jeg en trådløs – infrarød – Bluenext til at kunne snakke håndfri i telefonen.

Men jeg grejer ikke at sætte telefonen op til bluethoos! Når jeg følger instruktionsbogen:
Meny >Indstillinger>fanen forbindelser.
Men denne fane dukker ikke op i menuen !?

Er der nogen der kan hjælpe mig.

Sony Ericsson er jo ikke til at ringe op!

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 23-10-08 12:27

Hvis du følger brugsanvisningen og telefonen ikke gør som der står skrevet er din telefon i stykker.
Afsted til forhandleren med den og få den lavet.

hawaii7

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-08 12:39

Så prøv at spørge i forretningen hvor du har købt den, hvis ikke andre kandu'er kan hjælpe i løbet af dagen

Accepteret svar
Fra : KanduSvar

Modtaget 100 point
Dato : 23-10-08 13:28

Jeg kender ikke din telefon, men hvis den ligner andre SonyEricsson telefoner, så skal du ind i indstillinger, markeret med en skruenøgle og gå til fanebladet Forbindelser, altså bladre sideværts, der finder du Bluetooth som du kan slå til eller fra, når den er slået til, finder den selv andre bluetooth enheder og du skal bare give tilladelse til at forbinde

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 23-10-08 14:19

Tak for svaret KanduSvar.
Nu har jeg endelig fundet det!