/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
xp home med sp 3
Fra : ultra2
Vist : 785 gange
100 point
Dato : 21-10-08 21:58

min hd brød ned så jeg har sat en ny i og instaleret alt og det virker på nær en ting
min xp vil indstalere 33 opdateringer hele tiden hvordan stopper jeg det

Kommentar
Fra : leob

Dato : 21-10-08 22:23

hvorfor vil du standse dem? Det er nok nogle, du har glæde af og som også var på din gamle disc
leob

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 21-10-08 22:31

den instalere dem ikke de bliver ved med at stå der

Accepteret svar
Fra : leob

Modtaget 110 point
Dato : 21-10-08 22:40

Jeg mener det kommer lidt an på hvordan du har sat din maskine op mht aut installeringer.
Er det sådan, at du i første omgang kun henter dem ned og så bagefter igen skal trykke på¨ikonet i systembakken for at installere dem?
En mulighed er, at du går i Windops Update og beder om at få vist hvad du mangler (der skulle så nok være 33)
Derefter vælger du hvilke eller alle til installering. Næste gang du starter bør PCen have fundet ud af, at det er OK
Mu går jeg til ro, men vender evt tilbage i morgen
leob

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-10-08 22:50

sfc /scannow

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-10-08 00:47

Din maskine har hentet opdateringer og nu venter den på at du giver tilladelse til at de bliver installeret. Så du kan bare installere dem.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 22-10-08 10:23

giver tilladelse til at de bliver installeret
det gule skjold sidder nederst i hjørnet og der bliver det siddende uanset hvormange gange jeg siger instalere når jeg lukker xp vil den instalere 36 opdateringer og det gør den også næste gang
og næste gang osv

sfc /scannow virker ikke i xp home

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 22-10-08 13:43

sfc /scannow virker ikke i xp home undskyld det virker men hjælper ikke
alle opdateringer ligger på pc men hvor altså dem der skal instaleres så vil jeg prøve at slette dem

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 22-10-08 16:48

http://www.kandu.dk/Spg120947.aspx
nu virker det
så atter engang tak til winxp

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 22-10-08 16:50

Tak for svaret leob.