/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
tengefilm
Fra : the_fox
Vist : 525 gange
100 point
Dato : 19-10-08 00:30

HEJ IGEN
jeg har stadig ikk fundet ud af hvad den tengefilm hedder jeg hele tiden tænker på
håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig

den hanlder om en lilla fyr der kan forvandle sig til alt mugeligt ved at snure rundt om sig selv
han har to venner den ene hedder brian den anden tror jeg måske hedder søren men er ikk sikker
jeg mener den blev sendt på tv3 i 90´erne
mener han hedder noget med RI i navnet
håber i kan hjælpe mig

og det er ikk ham der skrupen
som der var en forslog

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 19-10-08 13:32

Babba-Pappa måske? Det var sådan nogle tumlinge-agtige figurer fra 80erne, der var lilla og blå og meget runde og vist kunne noget i den dur. De findes vist primært i bøger og hæfter, men måske også på film

Kommentar
Fra : the_fox

Dato : 19-10-08 18:51

nej det er heller ikke dem
jeg kom i tanke om at når han var sammen med sine to bedste venner brian & ?
gik han med hvid kasket og en gul bluse og med sol briller
og jeg mener bestemt det var på tv3 det bliv sendt men kan bare ikk huske det
ved bare at det er noget med RI vis jeg ikke husker forkert
hjælp mig med at finde ud af hvad han hedder