/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Lørdags gætte konkurrence
Fra : o.v.n.
Vist : 734 gange
100 point
Dato : 18-10-08 22:20

Lidt sjov en lørdag aften skal der til, lad mig høre om i kan gætte sangen som disse linjer er fra, det er lidt julekalendersk oversættelse fra Google oversæt jeg prøvede oversættelsen for at det ikke skulle være for nemt
Citat
Nu synes der ikke så mærkeligt, som når bladene begyndte at ændres
Eller hvordan vi troede, disse dage vil aldrig ende
Nogle gange vil jeg høre, at sangen, og jeg vil begynde at synge sammen
Og tror mand jeg gjorde elsker at se, at pigen igen
hvis i er flere som gætter den rigtige, så laver jeg min egen private lodtrækning, og husk det er for sjov og ikke et seriøst spørgsmål

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 18-10-08 22:26

Forstår ik helt gåden? er det en julekalendersang? er den oversat fra engelsk til dansk?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-10-08 22:29

Now there seems no wonder that when the leaves began to be amended
Or how we thought this day would never end
Sometimes, I hear that song, and we will begin to sing together
And I think man did love to see that girl again

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-10-08 22:30

Winter wonder land

mvh klaudi

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 18-10-08 22:30

Ja granner01 du har bare smidt den ind i googletranslater igen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-10-08 22:31

Nej det er en engelsk sproget sang, som jeg log Google oversæt oversætte et vers af, det er ikke helt korrekt dansk ord stilling, derfor bemærkningen om julekalendersk, og der er sikkert ikke megen hjælp i, at jeg fortæller at det er en jeg lytter en del til i radioen for tiden

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-10-08 22:32

Granner01 og hvilken sang er det vers så fra

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-10-08 22:34

Ja det er winter wonder land

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-10-08 22:36

Nix det er ikke

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-10-08 22:37
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-10-08 22:40

Det hjælper ikke at du sætter et link ind piaskov, det er IKKE winter wonder land

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-10-08 22:41

ØVVVV !!!!

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 18-10-08 22:41

er det en dansk eller udenlandsk kunstner?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-10-08 22:43

Udenlandsk

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-10-08 22:46

Og jeg sidder her og bruder min hjerne, jeg kender sangen, hører den i radioen, men kan ikke huske hvad den hedder og hvem der synger.

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 18-10-08 22:47

jeg er lige ved at have den .. ikke flere ledetråde nu

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-10-08 22:48

Citat
Og jeg sidder her og bruder min hjerne
det er sandelig også meningen, i skal ikke sidde og falde i søvn endnu

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-10-08 22:49

12 Days of Christmas

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-10-08 22:51

heller ikke den

Accepteret svar
Fra : boibbo

Modtaget 110 point
Dato : 18-10-08 22:52

Kid Rock - All Summer Long

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-10-08 22:58

Nemlig prøv at gå over til højre og klik på "more info"og rul ned til 6. vers
http://www.youtube.com/watch?v=uUaP7LoppGw i kan også få den direkte her
den burde du have gættet piaskov du fik linket for et par dage siden

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-10-08 22:59

Tak for svaret boibbo. sig mig kan du samtlige sange udenad

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-10-08 23:01

Til interesserede: Lad være at gå ind på freewebs som der link til, tre forskellige sikkerheds programmer poppede op og ville blokere da jeg forsøgte

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-10-08 23:02

Tjaae jeg tror sq at boibbo er et omvandrende musik leksikon

God Jul

mvh klaudi

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 18-10-08 23:03

Meget sjov quiz o.v.n.. skulle lige forstå den først

Ja det en meget catchy sang, men det er 100 % rip-off af:
Warren Zevon - Werewolves of London -

Som i forvejen mener meget om Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama
http://www.youtube.com/watch?v=huLklsj_5HI

Fedt nok med den nye youtube-funktion..

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 18-10-08 23:05

Jeg får da hørt lidt musik ind i mellem

Men ja det er helt klart min største interesse og jeg bruger meget af min fritid på musik.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-10-08 23:07

Jeg er wildt imponeret boibbo, sørg for at være i nærheden når jeg for alvor har et musik spørgsmål

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 18-10-08 23:10

Jeg skal gøre mit bedste

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-10-08 23:23

Øv ja det er da rigtigt.