/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Rette min engelske stil?
Fra : PeterTheisen
Vist : 435 gange
20 point
Dato : 17-10-08 20:59

Er der nogen der vil rette min engelske stil i morgen?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-10-08 21:01

LOOL Du er strid...så kan du møde op med en fejlfri stil hehe Men se i morgen, der er sikkert een der vil hjælpe dig

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 17-10-08 21:05

den eneste du bedrager, er dig selv - og MÅSKE din lærer...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-10-08 21:08

Ahhh punkler...Det svarer vel til at man beder en af sine forældre om at kigge stilen igennem. Nu har Peter jo ikke vist hvad han har lavet endnu, men kan han fremvise en stil i morgen, som tydeligt bærer hans fingeraftryk og han har arbejdet ihærdigt med den før andre læser den igennem for fejl, er der ikke tale om snyd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-10-08 21:10

Og hvis der overhovedet er nogen som blir snydt, må det da være Peter. Hans lærer kan i princippet være græsk katolsk hvad karakter Peter hiver hjem.

Kommentar
Fra : PeterTheisen

Dato : 17-10-08 21:11

Jeg er mere interesseret i at høre, om I er interesserede i at rette.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-10-08 21:21

Det vil jeg da ikke afvise Peter, men jeg vil da se, hvad du selv har lavet, før jeg retter så meget som et komma. Du får sgu da ikke bare sådan lige et forhåndstilsagn

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 17-10-08 22:06

Jeg bør ikke spille hellig , men der er forskel på, om en forældre HJÆLPER med at rette opgaven, eller om én af os gør den fejlfri... - det mener jeg faktisk er snyd. Hvad får Peter ud af det??

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 17-10-08 22:07

... ikke en sk**

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-10-08 22:14

Okay...Måske du har ret.

Kommentar
Fra : cillehvid

Dato : 17-10-08 23:41

.. kommer det ikke lidt an på sagen?
hvor lang er stilen? -
og hvor omhyggeligt har han selv kigget den igennem?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-10-08 23:50

Citat
og hvor omhyggeligt har han selv kigget den igennem
Præcis hvad jeg mener. Hvis Peter får et tilsagn nu, kan han jo læne sig tilbage og fise husleje af, for han ved jo, at i morgen får han hjælp. Så derfor NUL forhåndstilsagn. Det virker osse på en eller anden måde lidt for udspekuleret. Den var mere klar, hvis han i morgen når han havde svedt over stilen, bad om en korrekturlæsning på værket.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 18-10-08 09:23

Hej
Heller ikke forhåndstilsagn herfra, men tænk lige på dem, der ikke kan få hjælp fra en forælder, som ikke kender en disse til andre sprog - måske ikke en gang til dansk.
Jeg hjælper gerne, når jeg kan se at der er en vilje til selv at gøre en indsats, men udspekuleret håb om hjælp for selv at kunne fise den af - det gider jeg heller ikke.
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : Camilla100

Dato : 18-10-08 15:25

Jeg hjælper gerne Hvis den altså ikke er alt for lang.

Kommentar
Fra : Camilla100

Dato : 18-10-08 15:38

Har dog lidt forbehold...hvis jeg kan se, du ligger til et 4 tal, retter jeg den ikke til et 10 tal. Det ville vist være lidt for opsigtsvækkende...men indenfor rimelighedens grænser vil jeg gerne rette den.

Annuller spørgsmålet
Fra : PeterTheisen

Dato : 20-10-08 18:08

-