/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
ZyXEL AG-220
Fra : Girlpower
Vist : 1357 gange
33 point
Dato : 13-10-08 10:56

Hej, min computer har kørt internetforbindelse via. en lille ZyXEL-220 dims, og det har virket helt fint, lige indtil jeg kørte systemgenoprettelse. Nu vil den ikke acceptere den, og jeg får enten en af de her 2 fejl konklussioner:

Denne enhed er ikke konfigureret korrekt. (Kode 1)
Driverne til denne enhed er ikke installeret. (Kode 28)

Jeg kan hverken opdatere driveren, eller noget som helst, fordi det jo (selvfølgelig) kræver internetforbindelse, så jeg sidder lidt fast

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-08 11:26

Du har vel den CD som hører til din USB/pcmcia adapter. (Zyxel dims)

Kommentar
Fra : Girlpower

Dato : 13-10-08 14:58

Jeg er faktisk ikke helt sikker på hvor jeg har lagt den men er den meget nødvendig? For så må jeg jo til at lede efter den

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-08 16:54

Er det en af de flade (pcmcia) eller en USB

Hedder den Zyair G-100

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-08 16:58

Hov nu så jeg at den hedder AG -220...................så kan du ikke bruge min driver.

Kommentar
Fra : Girlpower

Dato : 13-10-08 18:52

Ærgeligt Det er vidst den her der er tale om: http://www.compsource.com/pn/AG220/Zyxel_572/

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-08 18:57

Du burde kunne hente den driver her.

Kommentar
Fra : Girlpower

Dato : 13-10-08 19:34

Hvor?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-08 20:04

Nåe ja det er måske godt med en henvisning.

http://www.zyxel.dk/web/product_family_detail.php?PC1indexflag=20040520161256&CategoryGroupNo=3EF3CA1D-0740-4DBD-AB13-78FC9E4CA16F

Her er din driver:
http://www.zyxel.dk/web/support_download_list.php?indexflag=20040906164721&ModelIndexflags=0,420060313172632

den øverste af deto er den nyeste
sig ok til at hente
..............................gem den på skrivebordet i en mappe som du kalder driver
h-klik på den hentede fil og vælg udpak her

Nu kan du opdatere driveren og pege på din mappe som hedder driver

Kommentar
Fra : Girlpower

Dato : 13-10-08 20:31

Jeg vælger mappen som det hele ligger i, men der sker bare det samme (igen) :S http://i33.tinypic.com/2q2ea9f.jpg

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-08 20:36

Fik du lige pakket den zip fil ud først

Kommentar
Fra : Girlpower

Dato : 13-10-08 20:40

Ja

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-08 20:44

Jeg ser lige at den driver er til Vista......................så hvis det er XP du har

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-08 20:52

Hvis du har XP så er der vist et lille problem......................jeg kan ikke finde nogen driver til den.

Men der var en CD med den trådløse fyr.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-08 20:56

men er det Vista du har så skal du lige pege længere ind i den mappe så langt du kan når du henviser under opdatering

Kommentar
Fra : Girlpower

Dato : 13-10-08 20:57

Det er XP jeg har, der står at den ene skulle være til både vista og XP, men når jeg åbner den er der kun til vista

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-08 21:10

Yes det har jeg også set

http://network.free-driver-download.com/ZyXEL/65861/ZyXEL-AG-220-Wireless-PCI-Card-Driver-2.0-Windows-XP-Vista.html

lidt nede af siden:

download driver for ZyXEL AG-220 Wireless PCI Card Driver 2.0 Windows XP/Vista

Måske er det den................lav en ny mappe og læg den der

Kommentar
Fra : Girlpower

Dato : 13-10-08 21:18

Jeg er bange for det også kun er vista :S

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-08 21:18

Jeg lukker om lidt - for i dag.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-08 21:21

Ok så bliver det svært.
en det var efter installation af sp 2 eller 3 ikke.................så bør den driver også ligge der inde.

luk comp. ned og tag USB adaptenren ud
start og luk ned igen
start comp og sæt adapteren til når den er kørende.

Kommentar
Fra : Girlpower

Dato : 13-10-08 22:38

Jeg fandt ud af en part af det jeg fandt softwaren med skidtet jeg skal bruge for at få den op at køre. Problemet er bare, at jeg downloadede det fra nettet, og den comp. der skal bruge den her software kan jo ikke gå på nettet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-10-08 09:55

Hvis du har en brænder på den comp. som hentede den software - så læg det på en CD og kør det fra CD