/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
USB,memorybar og bærebar !!
Fra : lyng
Vist : 440 gange
50 point
Dato : 17-03-03 10:43

Jeg har en ældre Acer extenca bærebar, hvor jeg ikke kan få USB porten til at virke. Jeg har opgraderet fra win95 til 98.
Det externe floppy drev gik kaput, så jeg købte en memorybar. Men der er overhovedet ikke " kontakt" mellem memorybaren og USB porten.
Den memorybar jeg har købt virker godt i min stationære pc, der også kører Win 98.

Hvad kan jeg gøre ?

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 17-03-03 10:46

Hej Lyng!

Har du prøvet at gennemgå indstillinger i bios?

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : lyng

Dato : 17-03-03 11:26

Jamen Bjarne... du gjorde det igen. Tak for hjælpen. Jeg tror også det var dig der for 14 dage siden hjalp mig med mine overvejelser omkring køb af grafikkort.
Det er rart med sådanne mennesker der har en stor viden de gerne vil dele med os andre.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 17-03-03 11:31

Hej igen Lyng!

Selv tak herligt at kunne være lidt til hjælp og edb er min største hobby, så jeg har lidt svært ved at lade vær, og når man så også får respons på ens kommentarer så er det da også dejligt, at nogle synes man giver en hjælp!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 17-03-03 19:04

Hej Lyng
Hvis du trykker ovenover bjarnes kommentarboks står der "accepter som svar" på denne måde er spørgsmålet lukket. Bjarne får de 50 point der er sat i spørgsmålet (de er allerede trukket) og du signalerer dermed at du ikke længere har brug for hjælp.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-03-03 11:32

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 28-03-03 23:17

prøver lige igen
Har du fået det løst
Dit spørgsmål står stadig åben = kald på hjælp
Hvis du trykker ovenover bjarnes kommentarboks hvor der står "accepter som svar" så er spørgsmålet lukket. Bjarne får de 50 point der er sat i spørgsmålet (de er allerede trukket) og du signalerer dermed at du ikke længere har brug for hjælp.