/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Alternativ pakketransport
Fra : lham
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 02-10-08 16:46

Post Danmark er efter min mening kommet helt ud i "ågeren" med deres pakkepriser ( feks 1 kg 70 kr )
Er der ikke alternative operatører der henter og bringer på privates addresse og helst billigere evt med en anden struktur på prisfastsættelse

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 02-10-08 16:58

Hej
Der er masser af andre pakkedistributører, som har set dagens lys efter PostDanmark store prisforhøjelser. Nogle var der nu også før.

Prøv at google med: pakkedistribution.

Du oplyser ikke om det er som privatperson du ønsker at sende eller som firma.
Nogle Pakkedistributører arbejder kun for erhvervskunder.

Ved større ting er "Fragtmændene" oftest de billigste. Henter og bringer også ligesom mange andre.
Med venlig hilsen
Ingelein

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 03-10-08 03:04

Hvis du sender meget er der penge at spare ved at anvende postdanmarks erhvervsprodukt webpack.
70111230 giver svar

Kommentar
Fra : lham

Dato : 03-10-08 08:00

Jeg har Googlet på pakkedistributør og andre varianter og kan ikke finde "de mange" for private faktisk kun GLS som desværre ikke har ind/afleveringsbutikker tæt nok på mine muligheder

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 03-10-08 09:30

Hej
TNT afhenter og sender indenrigspakker

http://www.tnt.com/express/da_dk/site/home/vores_services/domestic_.html

Ingelein

Hvad med Fragtmandscentralen?

Kommentar
Fra : lham

Dato : 03-10-08 10:34

ingelein
Har lige talt med TNT da jeg ikke kunne finde priser på deres hjemmeside, det viser sig at de kun kører for erhverskunder !
Som det fremgår af min forrige kommentar er jeg privatkunde ( gæt 20-30 sendte pakker pr år )

Fragtmænd er ok med pakker der nærmer sig 20 kg og derover men 1kg gør de ikke i .

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 03-10-08 10:43

Hej
Jeg har en veninde, som kender et alternativ. Kan desværre ikke få fat i hende lige nu.
Mange hilsner
Ingelein.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 03-10-08 10:46

ingelein
hører gerne når du har fået fat i vendinden