/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Adventure pc-spil
Fra : ziggy99
Vist : 599 gange
100 point
Dato : 27-09-08 22:18

Broken Sword, syberia, runasway, longest journey er spillet Er der andre point & click der ligger lige til højrefoden

Ziggy99

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-09-08 06:20

http://www.gamershood.com/list.php?id=4&order=date&p=1

og så brug for i øvrigt google og skriv point click - evt free online games point click

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 30-09-08 11:02

Et link til en side med dårlige amatør gratis spil var nok ikke lige det jeg søgte og hvis du ser de spil jeg nævner ville du vide hvad jeg søgte efter...og ja jeg kan faktisk godt google og ville aldrig spørge hvis en enkelt søgning kanne besvare spørgsmålet!!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-10-08 13:18

Nahhhh! Google er nu god nok, men ellers enig
Nu kommer du selv rundt i forskellige spil, så det tilkendegives ikke 100% hvilke spil-kategori, du er ude efter.
Nå tilbage til Google... eller andre søgemaskiner - det er nu engang her oplysningerne ligger. Hvis man ikke selv har "personlig erfaring".
Det spil som kan "fange" mig, er det gamle Attack Sub & Silent Hunter (u-båds spil) samt Battlefield (krig) og F16 (fly) men det er "kun" få af mange... jeg selv har prøvet.
Den store "dille" Counter Strike (CC) har aldrig rigtigt "fanget" mig... men ak! Der er et ocean af uprøvede spil på nettet / til salg - de lever jo af det...

Hvis du kigger i Wikipedia... så er de mest kendte listet her + en kort beskrivelse af spillene
http://da.wikipedia.org/wiki/Kategori:Computerspilserier

Go' weekend... det der nu er tilbage

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-10-08 13:23

NB: På http://free-game-downloads.mosw.com/ kan man også "snuse" til mange gamle spil. Erfaringen siger mig, at det ikke altid er de nyere spil, som er de bedste eks. CC for mit vedkommende (nævnt tidligere).

Kommentar
Fra : Finn-R

Dato : 19-10-08 10:25

Gå ind og Google Abandonware og kør så listen igeenm.
Jeg kan desværre ikke give dig linket da jeg er på job, og ikke har adgang.
Held og lykke