/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
fængselsbetjent
Fra : lleb
Vist : 2516 gange
15 point
Dato : 26-09-08 22:18

jeg vil rigtig gerne være fængsels betjent, men jeg ved ik hva jeg ska skrive er grunden til jeg søger det job, og hvorfor de burde ansætte mig, jeg er fra kroatien,..

har i nogle forslag til hva jeg ku skive er grunden til jeg søger det job. og hvorfor de lige sku ansætte mig

man ska skrive hvilke kompentencer man har, hva betyder det,, hva kan man skrive dertil..

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-09-08 22:22

Med kompetencer er ting du har prøvet/oplevet, og ting du har lært, både det du har lært i skolen, ved at arbejde evt. som flaskedreng, hvis du har hjulpet et familiehjem i en forretning eller værksted samt dine menneskelige oplevelser, som du har lært noget af.

Du må have en grund til at ville være fængselsbetjent. Skriv din begrundelse ned på papir. Når du har det, så ved du hvad du skal skrive i ansøgningen.

Held og lykke med det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-09-08 22:33

Den 6.12.2007 var du 16 år, for at blive fængselsbetjent, skal man være fyldt 21 år .... så der er nogle år til at du kan søge.

Du kan læse om uddannelsen her

http://www.ug.dk/Erhverv.aspx?article_id=jobb-faengselsfunktionaer

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-09-08 22:39

Hej med dig.
Du skal bare sende en ansøgning til det fængsel som du ønsker ansættelse i.
Sværere er det ikke. Du vil så blive kontaktet af personalet og bliver indkaldt til optagelses prøve.
Den foregår over to dage og så for du besked med det samme om de kan bruge dig.
Held og lykke.
Prøv event. at se på deres hejmmeside www.fængselsbetjent.dk

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 26-09-08 22:41
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-09-08 22:41

http://www.blivfængselsbetjent.dk/
undskyld det var denne side du skak kigge på
V.H. Pia

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 27-09-08 08:11

Skriv at du gerne vil havde en nær kontakt med dine venner, som kompetencer skriver du dansk i tale og skrift.

Eller du kunne lade være med at lyve og evt. lave en brainstorm over emnet.

Tag udgangspunkt i de emner som du kommer frem til og find ud af hvad du syndes er interessant ved dem.
Som jeg ser det er der en forskel i at ligge 20% til sandheden og så bare finde på noget i en jobansøgning.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-10-08 17:04

Hej med dig !!!
Har du fået gjort alvor af din ansøgning ??
Det ville da være meget rart at vide om det er blevet til noget
Venlig hilsen Piaskov