/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Skærm/computer
Fra : engparken
Vist : 540 gange
100 point
Dato : 26-09-08 16:42

Hej
Har et lille problem og det er at jeg ikke får noget billed på min computerskærm,heller ikke hvis jeg bytter skærm hvad er der lige galt ?????? Mvh Engparken

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-09-08 16:55

Tænd for computeren

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-09-08 17:00

Mulighederne er mange, men de sparsomme oplysninger, vil give mange gæt på dit problem, så prøv at gå lidt mere i detaljer!

Kommentar
Fra : engparken

Dato : 26-09-08 17:09

Hej Teil

Tænd for computeren LOOOL tror du jeg er idiot ? Jeg har sku' tænt for computeren men ellers et godt bud fra dig Teil.

severino
Skærmen skriver ingen signal og står bare og blinker,jeg har prøvet med en anden skærm og det er det samme,har også prøvet at skifte kabel ud og det virker heller ikke Mvh

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-08 17:14

Kaput grafik/skærmkort....

Er du "rigtig" heldig er det et indbygget - så kan du nøjes med at sætte et andet i istedet....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-08 17:15

Det skulle vel aldrig være en Compaq....

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-09-08 18:13

Citat
Er du "rigtig" heldig er det et indbygget - så kan du nøjes med at sætte et andet i istedet....

Kan man ikke også det hvis skærmkortet er sat i PCI eller andet slot?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-08 18:14

Jo - lad gå da....

Kommentar
Fra : engparken

Dato : 26-09-08 18:15

Hej
Computeren hedder ACER

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-08 18:35

Det ændrer egentlig ikke ved svaret.....

Det var blot fordi jeg har haft en Compaq der lavede det nummer - det kostede et nyt grafikkort...

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 26-09-08 20:22

Jeg har haft en del stationære Compaq mellem hænderne.................virkede alle sammen.
En af dem har kørt som server.
Jeg har 3 bærbare compaq.....................alle virker. En af dem er en feriecomp. som også går på nettet, via USB / PCMCIA

Men en fejl 40 kan man ikke laste Compaq for.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-09-08 23:22

du har vel ikke haft en tv skørm tilsluttet??

Kommentar
Fra : engparken

Dato : 27-09-08 06:29

rotw nej det har jeg ikke

Godkendelse af svar
Fra : engparken

Dato : 27-09-08 16:54

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-08 17:05

Det var gemt GODT - det svar

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-09-08 17:14

Hvordan fik du den til at virke............................