/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
køb af pornoblade, hvor?
Fra : squig
Vist : 9283 gange
147 point
Dato : 24-09-08 16:34

Hej Folkens. jeg har et noget utraditionelt spørgsmål.

Jeg har en ven som jeg har lovet at skaffe nogle pornoblade, gerne noget ass special, eller bare nogle totalt frække damer.

tidligere i dag var jeg inde på Istedgade og kigge, men synes ikke rigtig jeg kunne finde noget.

Er der nogen som kan hjælpe med evt at finde nogle blade online (jeg kan få sendt hjem), eller har en ide om hvor jeg kan finde dem i københavn?

håber meget i kan hjælpe!! :P

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 24-09-08 16:55

du skal nok søge i en bog-bytte-butik eller lignende steder. alt det der ligger jo på nettet nu. jeg tror ikke der er nogen der trykker den slags mere.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-09-08 16:59

dsb kiosken på hovedbanegården de har alle blade så der er sikkert også mulighed for at de har pornoblade

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-09-08 17:30

Det er altså skægt. Hvorfor fortælle at de blade er til en ven. Det er jo sagen uvedkommende hvem de er til. Men det kan være at forfatteren mener, at han kan aflede fokus fra sig selv ved at opfinde en ven til lejligheden. Det kan da osse godt være, at den pornobladsløse ven er sand, men vi er sgu da bedøvende lige glade, hvem der skal onanere til disse smudsblade.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 24-09-08 17:34

JEG ved det sæ'fø'li' ikke.
Men en af mine venner siger, at du måske kan få noget her.
Gambrinus
(Jeg har ikke selv kigget)

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 24-09-08 17:37

Hov !
Jeg blev vist lidt forfjamsket og glemte linket.

http://www.qxl.dk/default/defaultlist.asp?Catg=10714

Gambrinus

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 24-09-08 18:46

Prøv at kig ind her, de har ikke meget på websiden, men de har da tidligere haft et bredt udvalg i butikken, det er dog længe siden jeg har kigget ind.

http://www.blue-movie.dk/shop/

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 24-09-08 18:59

Jeg samtykker med trimare46, en god bog-bytte-butik har altid noget godt porno på hylderne ;)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-09-08 19:54

Citat
men vi er sgu da bedøvende lige glade, hvem der skal onanere til disse smudsblade.
åbenbart ikke os alle sammen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-09-08 19:56

Ved nørrebro runddel omkring togbanen er der et par bytteforretninger Hvis de altså ikke er lukkede det er nogle år siden jeg var forbi der

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 24-09-08 19:57

her finder du alt hvad du søger,,,http://www.laesehesten.dk/

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-09-08 20:06

Citat
hvor jeg kan finde dem i københavn
Øh bille Ålborg ??

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 24-09-08 20:32

Cupido udkommer vist stadig: http://www.cupido.dk/

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-09-08 21:15

Suno.

Der er ingen togbane ved Nørrebros runddel.

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 24-09-08 21:34

Pornoblade er på vildt retur siges det, da det er nettet der bruges nu om dage.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-09-08 22:17

Undrer mig at det ikke kan findes i Istedgade, men det er nu også mange år siden jeg har været inde i en sådan butik.
Set igennem butiksvinduerne er der dog en masse DVD`r som jo kan nydes med den bærbare på sengebordet.

Porno på nettet skal man nu passe lidt på da det kan medføre angreb af spyware og svindel hvis der skal betales for film.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 25-09-08 01:34

Dirty Ass-man - Du er min helt.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-09-08 08:51

Nå men så ved togbanen så

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-09-08 08:51

Kommentar
Fra : squig

Dato : 25-09-08 21:03

Hej. Jeg prøver lige at kigge på linkene og undersøge sagen. Tak for alle svarene indtil videre, og point skal nok blive uddelt :D

ang min ven. haha, jeg bruger selv nettet hvis problemet skulle opstå, min kammerat er desværre udenfor internettets og computerens rare muligheder og rækkevidde.

Kommentar
Fra : Immanueldk

Dato : 24-11-08 11:25

Kan du ikke finde porno blade på istedgade?
Der er jo ikke ANDET END FUCKIN PORNOBUTIKKER!
Debile knægt!