/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tysk elektronisk musik.
Fra : icedice
Vist : 484 gange
200 point
Dato : 20-09-08 18:33

Jeg har virkelig svært ved at tro at der er nogen der kan hjælpe mig, men jeg prøver alligevel...
Jeg leder efter noget tysk elektronisk musik som var meget fremme omkring år 2000 tror jeg.
Det der var specielt ved det var at der var vokal på som lød lidt som rock vokal.
Ved godt det er meget tyndt, men jeg prøver alligevel...
Håber at nogen kan hjælpe...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-09-08 18:43

Det kan du måske nok have ret i, men der er nu nogle dygtige musikkendere her på kandu

Indtil de kommer, kan du prøve at kikke lidt på dette link

http://www.google.dk/search?hl=da&q=deutsche+elektronische+musik&btnG=S%C3%B8g&meta=

Kommentar
Fra : edison

Dato : 20-09-08 18:57

det er velikke noget med: Da Da Da. Du lib mich et ellerandet

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-09-08 19:29

Hvad med gruppen Kraftwerk

Et eksempel

http://www.youtube.com/watch?v=4B5bWy4ui-4

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-09-08 19:31
Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 21-09-08 11:08

Kan det være Rammstein? De lavede flere elektroniske ting dengang. Det kan også være Kraftwerk, med de var ikke særlig aktive på den tid.

Kommentar
Fra : icedice

Dato : 21-09-08 13:23

Uuhhh. U96 - Das boot er så meget en klassiker, den havde jeg helt glemt...
Men det jeg er på jagt efter er langt hårdere, minder i grunden meget om ramstein bare som techno... Det er ikke kraftwerk, det er noget som kom frem omkring år 2000 - 2001

Kommentar
Fra : icedice

Dato : 21-09-08 13:41

Hmm.. jeg tror måske enten "bandet" eller et track hed noget med "nocturnal" men er ikke blevet klogere selvom at jeg har forsøgt at søge på det flere steder....

Kommentar
Fra : icedice

Dato : 24-09-08 11:29

Jeg lukker spørgsmålet da jeg ikke fik et brugbart svar.
Tak for hjælpen til jer der forsøgte.

Annuller spørgsmålet
Fra : icedice

Dato : 24-09-08 11:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål