/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
jomfruane
Fra : ans
Vist : 655 gange
10 point
Dato : 20-09-08 14:43

I dit spørgsmål http://www.kandu.dk/spg126495.aspx

Så er jeg enig med Klumme, jeg kunne heller ikke finde størrelsen på lejligheden.
Jeg tror, at du skrev det på senere, da det gik op for dig at oplysningen manglede.

Men hvorfor bliver du sur over, at jeg efterlyser en plantegning over lejligheden?

Du som arkitekt må da vide, at en evt. køber vil kigge på en plantegning.

Jeg har læst beskrivelsen af lejligheden, men med en plantegning ville beskrivelsen være lettere at forstå.

Hvorfor er der ikke en plantegning?

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 20-09-08 14:47

Jeg er ikke sur, er glad for konstruktiv kritik..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-08 14:58

Jeg mener også, at det er en konstruktiv kritik , at der mangler en plantegning på din side.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 10 point
Dato : 21-09-08 19:46

Samt størrelse - der kom på senere - efter du blev gjort opmærksom på det....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-08 19:50

Ligeledes er der sgu da ingen der hiver millioner op af lommen uden at vide HVAD det hele egentlig drejer sig om....

Så en kommentar som

Emnet i denne tråd er ikke en diskussion.

hører ingen steder hjemme....

Jeg HAVDE faktisk et muligt "offer" - men det fik du hurtigt ødelagt...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-08 20:15

Citat
Samt størrelse - der kom på senere - efter du blev gjort opmærksom på det....

Korrekt refi, det stod ikke fra starten af, det kom først på senere, da arkitekten blev gjort opmærksom på det. Siden blev i løbet af få minutter ændret flere gange.

Men der mangler stadig en plantegning

Desuden tror jeg, at det bliver svært at komme af med den lejlighed. Der skal gode ben til at komme op på 4. sal, i en ejendom uden elevator.

Ja det bliver ikke gamle fru Jensen, gamle hr. Hansen eller en børnefamilie, der vil bytte for arkitekten.

Citat
Så er jeg enig med Klumme

Beklager Klumme, hvis du læser denne tråd. Det var klumme2 + klumme 3, der deltog i arkitektens tråd/spørgsmål

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 22-09-08 07:00

Tænk at man skal mobbes fordi man er højtuddannet på et forum som heder "kandu".

Tænk at I ikke har vigtigere ting at fylde i livet end at beskæftige sig med hvorvidt jeg lytter til jeres nedrigheder og ovenikøbet skal takke for dem.

Tænk at synke så dybt som til at oprette en tråd med mit nick som overskrift i stedet for at skrive en privat besked og spørge på en ordentlig måde hvad jeg mener.
Jeg har ALDRIG spurgt om jeres mening om min lejlighed eller måden jeg sælger den på, at i klasker den i sygnet på mig med fråde om munden er virkelig uklædelig og årsagen til jeg ikke har den fjerneste lyst til at sige jer tak, uanset om forslagene er gode eller ej.

Det forholder sig sådan at jeg gør mit bedste - har i det dårligt med mit bedste så gå ad helvede til.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-09-08 09:24

Citat
i stedet for at skrive en privat besked og spørge på en ordentlig måde hvad jeg mener

Det var lige præcis det der blev gjort....

Men hvad kom retur - en spand lo... og derefter tavshed...

Citat
Det forholder sig sådan at jeg gør mit bedste

Og hvad tror du vi andre gør ???

DU lavede et spørgsmål
VI spurgte til nogen ting der manglede
DU smækkede døren

Kalder du det at gøre dit bedste

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-09-08 12:09

Citat
Status

Jeg er ikke modtagelig for bud, men hører meget gerne om byttemuligheder - da vores mål er bolig med have.

Lejligheden er til overtagelse den 15. oktober - evt før, men ikke senere.

Citatet er fra din hjemmeside ... det bliver svært i løbet af så kort tid, hvis det er i 2008

Citat
Ja, nu tillader jeg mig altså også at spørge her.

Fra dit eget spørgsmål.

Du tillader dig så at bruge kandu, som gratis annonceplads, men fy fy skamme de brugere, der stiller dig spørgsmål

Citat
Tænk at synke så dybt som til at oprette en tråd med mit nick som overskrift i stedet for at skrive en privat besked og spørge på en ordentlig måde hvad jeg mener.

Hvem er det nu lige, der synker dybt ????

Du stiller et "spørgsmål" i et offentligt forum, samtidig vil du have, at brugerne svarer dig privat !!!!!!

Og jomfruane jeg forlanger ikke tak, men der mangler en plantegning over lejligheden

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 06-11-08 17:08

Tak for svaret refi

Om jomfruane har fået solgt/byttet sin lejlighed det ved jeg ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-11-08 17:13

Selv tak....

Det finder vi ud af når næste spørgsmål kommer