/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Kondombredde!
Fra : findus77
Vist : 673 gange
20 point
Dato : 18-09-08 21:35

hej

forstår ikk helt det med kondombredde? altså hvis der står bredden på et kondom er 56mm skal man så måle rund om pikken og så skal omkredsen være mindst 56mm for man kan passe det eller hvordan finder man ud af det?
og min pik er 15cm gør det så noget at bruge et kondom på 18,5cm eller 17?

og er det small eller medium jeg skal ha fat i?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-09-08 21:44

Medium vil jeg tro du skal have og længden har ikke betydning da det så bare ikke bliver helt rullet ud

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 18-09-08 21:44

I praksis er man nødt til at prøve sig frem, se også:
http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=13149

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 18-09-08 21:44
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-09-08 21:46

5,6 cm i diameter er ca. sådan en tykkelse !.............................!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-09-08 21:47

Citat
På apoteket kan du købe en pakke med prøve-kondomer i forskellige størrelser
Så var det jo smart, hvis der fulgte tøser med efter samme koncept hihi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-08 21:50

Citat
Så var det jo smart, hvis der fulgte tøser med efter samme koncept hihi

De følger kun med XXXXL størrelserne....

Til gengæld er kondomerne så gratis....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-09-08 21:50

Guud ku du nå at måle den på 2 min. Suno LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-09-08 21:51

XXXXXL Tak for kaffe....jeg springer over

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 19-09-08 11:18

klumme

tror du du kan kommer over

per

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-09-08 14:01

Ellers må jeg jo hoppe 2 gange LOOL

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 19-09-08 15:58

Citat
min pik er 15cm

Det er sgu da kun en Tissemand.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-09-08 16:03

Citat
og min pik er 15cm
Det er i diameter ikke?? For ellers er det som muldvarpen skriver, en lille tissetrold

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-09-08 16:13

Gør nu ikke spørger alt for ked af det - han kunne få det indtryk at han ikke slår til....

Det er faktisk en MEGET almindelig størrelse (og nok der hovedparten af mænd ligger)

Desuden kommer det jo an på HVORDAN man måler.....

De fleste har nok tendens til at måle hvor det ser længs ud

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-09-08 16:17

Okay....så må de 15 cm jo være fra gulvet og op til banditspidsen. Det er da osse en ok størrelse

Nååå lisom de måler elastik op LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-09-08 16:27

Citat
han kunne få det indtryk at han ikke slår til....
Helt galt ,hvis hans kæreste er masochist

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 19-09-08 17:24

klumme

det skulle jo ikke være stang spring

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-09-08 17:28

Hø hø...du har da hørt om hende masschisten som smed kæresten ud...han slog ikke til

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-09-08 17:30

masschisten Orrrrr den gik der ged i. Det er sgu da osse et svært ord LOOL Der skal stå masochisten

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 16-11-08 16:57

To mænd står og disskuterer længde på spillemanden,den ene siger min er lige så lang som en kattehale.
Den anden , det tror jeg ikke på,der skal måles .

Og der bliver målt,og den anden siger HaHa jeg vidste du var en Pralrøv.

Den første svarer,Man måler sgu da en kattehale fra røvhullet til spidsen .

Kommentar
Fra : Immanueldk

Dato : 24-11-08 11:29

Er min pik for stor, hvis det strammer helt vildt med de der standard kondomer, og den nogle gange sprænger når jeg dyrker sex?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-08 12:05

NEJ