/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Måske ny udbyder.
Fra : Dumbo2
Vist : 447 gange
100 point
Dato : 17-09-08 13:27

Da jeg syndes at yousee er ved at være meget dyrt, vi har både stor tv pakke, telefoni, bredbånd ved dem og er af med næsten 800 kr i mdr og jeg ved at tv pakken stiger i det nye år.
Ja det syndes jeg sgu er mange penge hver mdr.

Ja så er det ved vil hører om der er nogle som kender en udbyder som er billiger. Det skal siges at jeg bor i sønderjylland.
Håber der er nogle som kan hjælpe, har prøvet at se, men det er svært at overskue

Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-09-08 13:31

Først og fremmest skal du finde ud af HVAD du egentlig har brug for....

Det er IKKE alle der kan levere det hele

Bredbånd - telefoni og tv kan dog alt leveres gennem telefonstik de fleste steder....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-09-08 19:05

Du kan få det hele billigere ved TDC, og det er utroligt for de er ellers dyre.

Kommentar
Fra : Immanueldk

Dato : 24-11-08 13:25

Citat
Du kan få det hele billigere ved TDC, og det er utroligt for de er ellers dyre.

Er du blank????? YOUSEE = TDC!