/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Wi-Fi USB Connector til Wii
Fra : alexteddy
Vist : 398 gange
270 point
Dato : 14-09-08 12:50

Jeg vil gerne have koblet min Wii op på nettet, og jeg har en computer der er koblet op på en bredbåndsforbindelse if forvejen. Jeg har kig på den umiddelbare løsning: Nintendo Wi-Fi USB Connector.

Problemet er bare det at Computeren står ikke kælderen og Wii'en står i stuen ovenpå (dog under 10 meter fra konsollen)!

Så mit spørgsmål går på, om den trådløse forbindelse vil virke?! Er der nogen derude på det brede net, der har erfaring med lignende, og eventuelt kan hjælpe mig på vej, inden jeg investerer?!

Kommentar
Fra : alexteddy

Dato : 14-09-08 12:52

Jeg kan se jeg har skrevet computeren ikke står i kælderen. Jeg mente selvfølgelig den står i kælderen

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 14-09-08 12:56

du skal bare have en trådløst ruter så er problemet løst

Kommentar
Fra : alexteddy

Dato : 15-09-08 20:21

Jeg har nu en trådløs router (philips nsb5600), men den bliver ved med at proklamere at der ikke er forbundet et netværkskabel (jeg har iøvrigt Fullrate). Sidder der en ekspert derude med et lignende problem?

Kommentar
Fra : alexteddy

Dato : 16-09-08 09:04

Jeg har selv haft fat i support hos Philips, men han var ikke til nogen videre hjælp

Kommentar
Fra : jan67

Dato : 23-09-08 19:39

du skal ændre indstillingerne i din Wii fra cable ( mener jeg det er) til WIFI under internetindstillinger . og så skal du indstille både din trådløse router og Wii'en så de kan tale sammen. det er ikke nødvendigt at pruge penge på Nintendo Wi-Fi USB Connector da der allerede er trådløs i Wii'en og en Nintendo Wi-Fi USB Connector er til at sætte i en pc hvis du ikke har en trådløs router. se evt mere på side 171 i manualen

Jan

Kommentar
Fra : alexteddy

Dato : 24-09-08 10:10

Routeren er røget af helvede til. Har købt netgear istedet, og det funker bare (hele processen er automatiseret). Jeg vil på det kraftigste fraråde folk og fæ i at investere i en router fra Philips!

Annuller spørgsmålet
Fra : alexteddy

Dato : 24-09-08 11:44

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål