/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Mangler sangtitel
Fra : Chr-Viskinge
Vist : 575 gange
100 point
Dato : 13-09-08 08:09

Den reklame der kører lige fortiden. Den reklame for Elgiganten eller lignede, hvor man ser en masse billeder med en masse elektronik.

M.V.H. Chr-Viskinge

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-09-08 10:24

Jeg har ikke set reklamen, og da du ikke nævner på hvilken tv-kanal, så må du selv tage det "grove" arbejde og kikke er

www.yndlingsreklamer.dk

og holde øje med siden, hvis du ikke umiddelbart kan se den i linket, eller få svar her

Accepteret svar
Fra : boibbo

Modtaget 100 point
Dato : 13-09-08 10:40

Den sidste reklame jeg lige har set for Elgiganten der kører denne sang:

Sheena Easton - 9 to 5 (Morning Train)

http://www.youtube.com/watch?v=Cg2IA2UYQCA

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 13-09-08 10:42

Hmm hvis det ikke er den kan det måske være den her du tænkter på:

Gerry The Pacemakers - You'll Never Walk Alone
http://www.youtube.com/watch?v=2zy3CeI0FCY

Godkendelse af svar
Fra : Chr-Viskinge

Dato : 13-09-08 11:29

Tak for svaret boibbo.

Det var lige den jeg ledte efter