/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
e-mail er forsvundet
Fra : ans
Vist : 1569 gange
50 point
Dato : 12-09-08 21:01

Som det fremgår af overskriften, så er e-mails forsvundet fra min hotmail-indbakke.

Jeg slettede en enkelt e-mail, men 25 e-mails fulgte med kan ikke finde dem. De er ikke i slettet post. De er bare pist væk !!!!!!!

Hvor kan de være ?????

Hvis en eller flere brugere har en idé om, hvor jeg kan finde mine mails, så skær det venligst ud i pap

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 12-09-08 21:07

Du har sikkert skulle vælge din email ved at afkrydse den men så kan du have kommet til at afkrydse det felt som vælger allesammen også har du trykket slet...
Kan det passe ?

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-09-08 21:28

http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-pcinspector.php
du kunne evt, prøve med et "Red slettede filer program"

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 12-09-08 21:41

Jeg tror ikke ovenstående program kan hjælpe dig, din mail ligger på microsofts server, og der har du slettet den.

Det er bare ærgeligt, men helt sikkert noget vi alle har prøvet.

Hvis du har slettet mailen, og ikke trukket den over i en anden mappe. Så jeg tror scooterøf har ret.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-09-08 22:10

http://www.kandu.dk/spg126218.aspx#1436719

Nej det er ikke det, der er sket. Den ene mail jeg slettede ligger nu i "slettet" og jeg kan stadig "se" den, men de andre 25 mails er forsvundet.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 13-09-08 07:04

Kan du ikke skrive til din hotmail-udbyder og få dem til at kigge efter?

Måske ligger de på en back-up, hvis det ikke er for sent...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-09-08 10:13

http://tdconline.dk/download/publish.php?id=1026 der er et program her der påståes at kunne genskabe men min tro på det er ikke tilstede

jeg tror ganske enkelt ikke det kan lade sig gøre på hotmail hvis den kun køres som webmail og ikke er integreret i for eks oe - eller ms outlook

hvis det lykkes dig så fortæl endelig hvordan

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-08 11:23

Til orientering så vælger jeg at annullere dette spørgsmål.

Det har ikke været muligt for mig at få de forsvundne mails retur

Annuller spørgsmålet
Fra : ans

Dato : 27-09-08 12:57

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål