/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Sikkerhedscerfikat
Fra : genbrug2
Vist : 447 gange
100 point
Dato : 12-09-08 20:08

Hej
Nogen der kan hjælpe med dette.

Jeg har ligge fået nyt Modem ved samme udbyder TDC, max en uge siden, jeg skiftede det ud
med det gamle.
Og siden har jeg oplevet at jeg ikke kan logge in på google, med gmail notifier
samt når jeg skal ind på netbank, uden at jeg skal se advarsel om at certificatet ikke er gyldigt,
selvom der står at de først udløber år 2010.

Jeg får dog beskeden, til tider, at der er fejl på deres server, men kan det virkelig passe,
at der er fejl på samlige servere på engang / samme tid.

Har lige prøvet at geninstallere min xp home, men får samme resultat.
Jeg kan heller ikke slå denne meddelelse fra.

GODT RÅ SØGES.

Kommentar
Fra : genbrug2

Dato : 12-09-08 20:29

Mærkeligt, nu virker det igen, uden fejl meddelelser, mystisk.
Tror de laver grin med deres kunder PT.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-09-08 20:47

Kører du wireless

Kommentar
Fra : genbrug2

Dato : 12-09-08 21:04

Hej.
Nej, ganske almindelig TDC modem.
Men vi har lige, i sommers, fået nye kabler, og i sidste uge fik jeg tilsendt
et nyt modem, som jeg for et par dage siden satte til.
Har haft problemer om natten - efter 24,00 enten ingen eller delvis
forbindelse med de gener der medfølger.

Men efter en genstart lige nu 20,29 virker det igen.
Heller ikke problemer med netbank.

Syntes bare det er mærkeligt, at man ikke får nærmere at vide om disse problemer,
HVIS det er fejl på TDC´s net, jeg har bare ikke lige tænkt på at de for tiden,
snart et halvt år siden lavede nye kabelforbindelser hos os, som så åbentbart
giver problemer nu.

Annuller spørgsmålet
Fra : genbrug2

Dato : 12-09-08 22:36

Tror det virker nu, ellers må det være en fejl på/ hos TDC