/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
"weekend burnout"/discovery
Fra : kris3842
Vist : 490 gange
100 point
Dato : 12-09-08 10:20

Hej

Er gået hen og blevet lidt vild med sangen til dicovery's nye reklame for Weekend burnout...
Har søgt og søgt uden held...

Har en smule af teksten

I make you close your eyes
...
I make you toss and turn
until you realise
how good it feels to ...

Der må der være nogen der kender den???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-09-08 10:53

Prøv at se på www.yndlingsreklamer.dk

Jeg har ikke selv den tv kanal, så jeg ved ikke hvad jeg skal lede efter

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 13-09-08 10:47

Hmm tror ikke den er så nem at finde og det er anden gang på kandu.dk vi ikke kan finde en sang taget fra en Discovery reklame.

Fandt et forum hvor der var en der havde skrevet til discovery angående den sang du søger:

Citat
Hei alle sammen! Fikk svar fra Discovery Channel i dag:
Hei!
Takk for at du kontaktet Discovery Networks Europe Viewer Relations.

Vi har også fått mange spørsmål ang dette. Men vi har desverre ingen informasjom om din forespørsel. Vi har kun oversikt over program og sendetid på Doscovery Channel.

Enten så får discovery lavet sangene specielt til reklamerne eller også har de et godt øje til nye og ukendte artister/ sange