/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
dansk kabel tv elle fullrate
Fra : 10.Totti
Vist : 619 gange
55 point
Dato : 11-09-08 23:27

ja hva skal jeg vælge.

Den lejlighed jeg skal flytte ind i er der lavet internetstik..og ved det er fra dansk kabel tv..men de tager 300kr for en 5mbit

er det så ikk bedre at tag fullrate til 300kr for 20mbit og fri telefoni??

Kender nemlig ikke noget til fullrate

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-09-08 23:34

Fullrate er internet og telefon for samme pris. Så vælg du bare det. Det kræver bare at du har en fastnettelefon og nummer

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 12-09-08 02:11

Jeg tror nu ikke at fullrate kræver fastnet, bare der er adgang til et telefon stik, skulle det være nok i de fleste tilfælde. så kan man vel få inet og ip telefoni .

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-08 08:00

Du kan da ikke sammenligne de to....

KabelTV og Fullrate er 2 forskellige ting....

At kabelTV så også kan levere internet er jo ikke det samme....

Internettet er sikkert billigere hvis du OGSÅ vælger TV...

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 12-09-08 16:08

er der nogen der kan fortælle noget godt eller skidt om fullrate??

Og er det rigtig at jeg måske ikk kan få fuld udbytte af de 20mbit

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-08 16:10

Ja - det er ikke muligt alle steder...

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 13-09-08 01:48

hvor vidt man kan få det fulde udbytte af sin forbindelse, kommer lidt an på hvor tæt man bor på centralen, men man skal ikke bo for langt væk før at 20mbit ikke er muligt.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-09-08 18:15
Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 14-09-08 02:52

Fullrate er fint nok, men syntes jeg har været uheldig med en del nedbrudsperioder. Og skal du have en ny router tilsendt pga. fejl, så kan det være noget af en jungle. Deres kundesupport er ikke den kvikkeste.

mvh timeglas