/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Sikkerhedsseler.
Fra : Laika_pigen
Vist : 2716 gange
81 point
Dato : 10-09-08 18:41

Hejsa.

Vi har en Golf II fra 85 som desværre her forkorte sikkerhedsseler.
Vi kan ikke få fast spændt vores nye autostol trods den er beregnet til forholdsvis korte sikkerhedsseler.

Er det muligt at få skiftet sikkerhedsselerne til nogle som er lidt længer eller hvordan?

Håber nogen kan hjælpe mig.

Hilsen Laika_Pigen.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 91 point
Dato : 10-09-08 18:51

Min datter/svigersøn har haft præcis samme problem med autostol/ for kort sele.

De har købt en forlænger sele her - den fungerer perfekt
http://www.astina.dk/product_info.php?products_id=6827

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 10-09-08 19:18

Havde idag besøg af datter & barnebarn på 8 uger. De bor ca 30 km fra os. Slut replik fra datter: Den seleforlænger er godtnok noget af det bedste vi har købt

Ja, sagde jeg, mormor, og bilen

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 11-09-08 06:33

Det er nok den billigste løsning med at købve en seleforlænger, da en ny rullesele er meget dyr.
Jeg købte en rullesele til en minibus, den kostede 1100,00 kr.

hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 11-09-08 19:25

Tak for svaret HelleBirgitte.

Super Tusind tak for linket.

Hilsen Laika_Pigen.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 11-09-08 19:30

Godt du kunne bruge det - og tak for point