/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Xbox360 hjælp. Ekstrem Krise!
Fra : Malleboyz
Vist : 642 gange
25 point
Dato : 05-09-08 16:14

Hej allesammen, for 1½ år siden fik jeg den bedste gave ever, en xbox 360 (: Men.. jeg havde den kun i 5 dage, så gik den i stykker?

Fejl:

Billedet på fjernsynet er dårligt.
Billedet flimrer helt vildt, billedet er delt op i to.
Det er sort/hvid.

Og så forstår jeg ikke hvorfor den har 6 stik.. Altså ligesom i et scartstik, den har rød,gul og hvid. Min Xbox360 har: Rød,gul og hvid i den ene ende og: Grøn, blå og rød i den anden ende.?

Billeder:

http://i301.photobucket.com/albums/nn43/VolcanoMmo/DSC00335.jpg
Gul, Hvid og Rød.
http://i301.photobucket.com/albums/nn43/VolcanoMmo/DSC00334.jpg
Skærmen i sort hvid og helt bananas
http://i301.photobucket.com/albums/nn43/VolcanoMmo/DSC00336.jpg
De mærkelige stik?

Please hjælp mig :( Jeg har prøvet at sende den ind til hvor jeg fik den, de kunne ikke hjælpe den. Jeg har prøvet Xbox360 support og sende den til KBH men den kom ikke med.

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 05-09-08 17:02

Hvordan har du forbundet den? I scart, kunne jeg forestille mig, at den ende med hvis, rød, gul, skal sidde tilsvarende i scart stikket, og den anden ende, med rød, grøn, blå skal sidde i xboxen...

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 05-09-08 18:41

Hej, de tre "underlige" stik du skriver om er til component indgang i de tv'er der har det.
Du sætter bare de andre stik i din scart adaptor, hvis dit tv ikke har component.
Ved ikke hvordan det er med xbox360. men du skal nok ind og ændre i opsætningen på den.
Du skal ind under nogle instillinger for billede og vægle composit video...
Ved ikke om du kan se noget på skærmen, for hvis ikke så bliver det jo svært.

Mvh Djkruntz

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 05-09-08 19:11

hej

gør den det fordi du prøver at spille et andet spil ??? vi har også en xbox 360 og da vi skulle spille hitman skulle vi sætte xboxen op til det og det gjorde manden bag på xboxen så den kom til at køre 60 hetrz istedet for 50 for ellers var billedet der heller ikke .

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 05-09-08 19:14
Kommentar
Fra : Malleboyz

Dato : 05-09-08 22:33

Hej allesammen.. det skete..

Jeg kiggede efter på mit scartstik og så at den var sat til HD tv fordi jeg var oppe ved en ven der havde HD. og jeg havde glemt at stille den tilbage, så den har duet hele dagen idag, har spillet virkelig lang tid hehe (:

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 05-09-08 22:42

det var godt at høre så er weekenden reddet

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : ups8700

Dato : 30-09-08 20:34

Jeg ser at du har fundet en løsning på dit problem,
så jeg synes du skulle tage og lukke dit spørgsmål af.

Mvh
Mike