/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
samtaleoptagelse SonyEri k750i
Fra : lham
Vist : 630 gange
100 point
Dato : 03-09-08 08:00

starter jeg samtaleoptagelse kører det fint til jeg vil kalde nummeret op så lukkes optagelsesfunktionen.Samme problematik hvis jeg kalder et nummer og så prøver at aktivere samtalefunktionen.
ØNSKES : step by step instruktion i hvordan jeg får optaget en telefonsamtale og aflyttet den igen på K750i

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-09-08 08:31
Kommentar
Fra : lham

Dato : 03-09-08 09:25

refi
Manualen har jeg også og følger jeg den opstår mit beskrevne problem-
det jeg gerne ville var at kunne starte "båndet" og så lave et opkald som optages alternativt foretage et opkald og så gå ind i underholdning/ optag lyd ,men det funker ikke-optagefunktionen afbrydes

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-09-08 14:50

Sikker på den ikke kører videre i "baggrunden"

Kommentar
Fra : lham

Dato : 03-09-08 17:31

refi
sikker er jeg ikke men jeg kan ikke finde noget relevant når jeg bruger afspilning

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-09-08 18:37

Filhåndtering
Lyde

Kommentar
Fra : lham

Dato : 04-09-08 10:17

refi
har prøvet filhåndtering/lyde men der ligger ikke andre optagelser end dem der stammer fra brugen af maskinen som diktafon-på en eller anden måde må det jo kunne lade sig gøre at få en telefonsamtale på "båndet" siden de anfører det