/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
udskrift;komma separeret fil
Fra : anette11
Vist : 1627 gange
98 point
Dato : 27-08-08 09:27

Hej
Jeg har en excel fil med en masse adresser - filen skal udskrives som kommasepareret fil i note format til brug for postdanmark - som skal udsende til adresserne.

Kan man udskrive eller omdanne en excel fil til en sådan fil.

mvh Anette11

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 27-08-08 10:42

Citat
filen skal udskrives som kommasepareret fil i note format til brug for postdanmark

Nu siger du 'udskrives', men du mener formodentlig gemme som kommasepareret fil?

Hvis det er tilfældet, skal du vælge
"Gem som" og skifte type til "CSV (Semikolonsepareret) (*.CSV)",
alternativt kan du vælge "Tekst (Tabulatorsepareret) (*.TXT)".

Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-08-08 10:44

Ja

Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-08-08 10:46

Undskyld var ikke lige opmærksom på at der stod note format.
Jeg ved ikke præcis hvad der menes med det.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 05-09-08 10:57

Anette - kom men lidt flere oplysninger.