/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Høstmarked på Fuglebjerggaard
Fra : Klumme
Vist : 566 gange
50 point
Dato : 22-08-08 17:13

Må jeg henlede opmærksomheden på Fuglebjerggaards høstmarked d. 6 og 7 september.
Camilla Plum fra "Boller af stål" viser bollerne og meget andet frem. Hends mand Per Kølster vil jonglere med sit hjemmebryggede øl.

Vejret er bestilt til at være 23° med en let brise, en himmel beklædt med altocumulusskyer, som jo giver godt vejr

Jeg vil selvfølgelig forklædt til ukendelighed som børnelokker være tilstede, primært i nærheden af øllet og brændevinen.

http://www.fuglebjerggaard.dk/harvest2008program.htm

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 22-08-08 17:16

Hmmm er det mig der ikke kan læse eller er der ikke en adresse????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-08-08 17:21
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-08-08 17:23

Og jeg er forklædt som fødselsdagsbarn.
Kendetegn en Bilkapose

Accepteret svar
Fra : the1best

Modtaget 60 point
Dato : 22-08-08 17:23

Takker

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-08-08 17:24

HEHEHE Det kan sgu godt være at den mangler. Dette er bare et klip af en længere smøre jeg fik fra Camilla. Her er den Hemmingstrupvej 8 - 3200 Helsinge Tlf.: 48 39 39 43

ellers kan du kigge her http://www.fuglebjerggaard.dk/

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-08-08 17:25

Citat
Kendetegn en Bilkapose
Over hovedet???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-08-08 17:26

Skal lige beklage den ualmindeligt ringe og hæslige hjemmeside de fører sig frem med. Den er bare så SKOD LOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-08-08 17:34

Spørgsmålet er ???????

Ja jeg ved at du ikke kan skrive tip, det er jo der det hører til!

Vil du vide hvor mange brugere fra kandu, der kommer, så vi kan lege "Find Klumme"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-08-08 17:37

LOOOOL Jeg er da ligeglad med hvor mange der kommer. Jeg har ingen interesser i foretagendet på nogen måde. Ville bare give Kanduerne og deres rotteyngel en chance for en hyggelig dag. Og som du selv skriver, så kan jeg ikke skrive tips, hvilket der skal en Kanduteam hjerne for at forstå

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 22-08-08 19:27

Jamen tak for den info - det ku´ meget vel være, at jeg kigger forbi ... det lyder rigtig godt!
Jeg kan kendes på manglende Bilkapose

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-08-08 19:39

Så er du jo hurtigt spottet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-08 19:41

Så vælg søndag, der er vejrprognosen bedst.... ka da godt være jeg liiige smutter forbi Camilla

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-08 19:42

Sådan noget sludder, det er jo ikke i denne week-end, så om vejret holder så længe???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-08-08 19:45

hehe snif lidt peberrod og vågn op nordsted

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-08-08 19:48

I denne wekend er der øko marked i Jægersborggade http://www.farmersmarket-nrb.dk/ og den 13 sept er der det helt store marked og gadefest i Jægersborggade.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-08 19:53

Nææ tak skæbne, den med pebberroden jeg har prøvet

Hvis jeg skulle afsted, så ville Camilla være tættest på

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-08 21:54

hold da op det går forrygende med gramatikken

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 25-08-08 17:27

Tak for svaret the1best. Hvorfor du får point... Det ved jeg da ikke LOOL

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 25-08-08 19:16

Takker Klumme og det må da være fordi jeg ikke har så mange iforvejen