/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
download musik
Fra : FinnArne
Vist : 343 gange
20 point
Dato : 14-08-08 13:04

Jeg har Window Vista og som TDC-bredbåndsbruger har jeg gratis adgang til at dovnloade (dl) musik.
MEN - når dl skal påbegyndes kommer en fejlkode L-"12345..." og derpå starter dl.
Når dl er slut begynder internet-explorer at blinke over skærmen (selvsving !) og jeg må genstarte
pc'en og der er ingen fil downloaded.
Jeg har chatted med tdc, der giver mig flere sider nørd'ede forklaringer og et link til at opdatere windos media player - det kan vel ikke være rigtigt ?
Iøvrig kan jeg let dl musik, afspille og f.ek.s flytte musikken til min nokia telefon, når det sker via almindelig betaling på samme TDC produkt.

PS: jeg har brugt kategorien bredbånd af mangel på andet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-08-08 13:09

Du er ikke den eneste med problemet.
Mange kan af uforklarlige grunde ikke hente musik på TDC play.

Prøv at spørge her, og se hvad andre har fået for svar på problemet.
http://play.forumup.dk/index.php?mforum=play

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 14-08-08 13:29

Du skal, som TDC siger, opgradere din Media Player.

Jeg har haft samme problem, og det er nemt løst, hvis man følger vejledningen som TDV giver.

Jeg har løst det på min egen, og en vens makine, ved at opgradere MP.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 14-08-08 13:32
Kommentar
Fra : taliskoko