/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
GPS sang
Fra : Dennis85
Vist : 1606 gange
200 point
Dato : 11-08-08 22:51

Hejsa
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvem der har lavet en sang der enten hedder GPS, eller blot handler om det.
Noget med "jeg må bruge GPS for at finde hen til dig", eller noget i den retning.

Det er noget dansktop, men det lader ikke til det er Kandis eller Kim & Hallo.

Kan du huske det?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 14-08-08 16:24

Har du hørt den i radioen? Tænker på om det er i et program, der har playlister.
Jeg har prøvet at lede efter den - men endnu ikke fundet den

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 14-08-08 16:48
Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 14-08-08 16:55

Nej jeg har kun hørt den på dvd'en: Farvelagte frustrationer, med Thomas Hartmann og Jacob Tingleff, hvor de lader som om de hører den i radioen.

Jeg vil lige prøve at skrive til dansktoppen og høre ad.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 14-08-08 17:05

Du kan sende en mail til thomas hartmann her (under kontakt) med dit spørgsmål - det er jo ikke sikkert, at det er et nummer som findes på en cd

Held og lykke med det

http://www.thomashartmann.dk/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-08-08 17:31

Du kan desværre ikke købe den dvd, da den er udgået af produktionen

http://www.gucca.dk/dvd-film/farvelagte-frustratio_2471.php?gclid=CPfGofjUjZUCFQcUQgodoBQBgA

Til gengæld er der mange sider med den på www.youtube.com du kan jo lytte igennem, måske du er heldig

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 14-08-08 18:25

Ikke helt udsolgt dvd kan købes her - men det var vist ikke det spørgeren efterlyser

http://www.haushoej.dk/product.asp?product=8714