/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Ipod
Fra : ferik
Vist : 545 gange
500 point
Dato : 10-08-08 14:59

Min niece har lige købt en bærbar, hun siger at hun ikke kan få hendes IPOD til at virke sammen med den bærbar,
er der noget særlig at tage hensyn til
jeg kender intet til Ipod

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-08-08 15:10

Niecen skal have ITunes installeret, så kører det som smurt i olie, husk at fjerne markeringer oppe til venstre før du klikker på Download og du behøver ikke skrive din e- mail adresse: http://www.apple.com/quicktime/download/ linket henter både QuickTime og ITunes, QuickTime er nødvendig for at få ITunes til at køre

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 10-08-08 15:28

jeg har talt med niecen pr telefon, hum siger at har itunes på computeren, og det virker ikke,
der er den mindste Vista på computeren

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 510 point
Dato : 10-08-08 15:57

Har hun også Quick Time ? Ellers er det måske en ide at opdatere ITunes

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 06-09-08 10:06

Tak for svaret o.v.n..

jeg har vist glemt at lukke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-09-08 10:28

Selv tak. men intet om niecen har fået sin Ipod til at virke sammen med computeren