/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
kan det evt la sig gør
Fra : olhund
Vist : 451 gange
100 point
Dato : 09-08-08 14:47

Jeg har få lov af kone til at få mc men kun vis jeg kunne byt mig til en eller vis jeg kunne smide min bil som sikkehed/udbetaling er der nogle der ved om det kan la sig gør det enes krav jeg har er at den er min på 600 ccm og med plade.jeg har få bilen vordet til 30.000 kr,jeg håber at en eller ander har et godt svar til mig eller kendet et sted for det kan la sig gør

link til min bil

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=96517

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-08-08 17:25

Om det kan lade sig gøre, er det jo KUN køber/sælger der kan svare på.....

Men find da den "cykel" du interesserer dig for og snak med sælger....

Der er da masser af forhandlere der vil tage en bil i bytte - prisen er så et andet emne....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-08-08 17:30

Citat
jeg har få bilen vordet til 30.000 kr,

HVOR ????

Den må jo være over 20 år gammel....

Kommentar
Fra : olhund

Dato : 09-08-08 18:02

hej
er er bliv voder ved opel da det er tale om en jubileum model

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=96517