/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Sparegris
Fra : speedzter
Vist : 446 gange
200 point
Dato : 07-08-08 19:30

Hey..

Har lige et lille problem.. leder efter en bestemt sparegris.. men har ikke kunnet finde den nogen steder...

Er der nogen der ved hvor man kan få fat i den eller nogen der har en til at ligge de vil af med..?

Er ligemeget hvad farve den har.. ;)

Billede:
http://images.fyens.dk/92/315292_480_500.jpg

På forhånd tak.. ;)

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-08-08 19:34

Pyh, det er en oldsag fra tresserne i blød plast, jeg husker dem udmærket.

Loppemarkeder....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 07-08-08 20:51

God nat alle i ædedolke

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-08-08 22:15

Den blev delt ud til børn som lokkemiddel til kommende kunder af en Bank tror det var Handelsbanken

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 08-08-08 03:23

Næste gang, du kommer til København, kan du gå en lang tur i Rantzausgade på Nørrebro samt tilstødende gader, f. eks. Ravnsborggade. I dette område finder du den største koncentration af marskandiserbutikker i Danmark. Hvis du er heldig, kan du finde nogen der har gemt dette unikke kunstværk fra da morfar var ung, og så kan det sikkert erhverves for en 10'er.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 08-08-08 12:06

Den har været til salg her på siden - desværre solgt - MEN du kan få tilsendt besked om, hvornår de evt får sådan en sparegris igen. Se den her nederst på siden
http://www.defineting.dk/defineting_produkt_solgt_45.htm

Kontakt
http://www.defineting.dk/defineting_kontakt.htm