/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Franchise
Fra : solgaard
Vist : 550 gange
50 point
Dato : 11-03-03 12:34

Hej jeg skal til at skrive en mindre opgave på ca 3-5 sider om franchise. er der nogen som kender en side generelt om dette eller ved noget om det..? altså risiko for franchise-giver som franchise-tager. der står nemlig ikke ret meget i de bøger vi har fået udleveret.
der må også godt være noget om bianco footware's måde at håndtere franchise på. og evt. et årsregenskab. hvad det koster at blive franchise tager i diverse virksomheder.

På forhånd tak

Mvh

Solgaard

P.S opgaven skal afleveres i morgen.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 60 point
Dato : 11-03-03 13:51

Her er sikkert lidt du kan bruge til din opgave

www.dk-franchise.dk

www.franchise-consult.dk

Hygge
Søren

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 11-03-03 18:47

Hej CLAN tak for svaret jeg har kigget linkene igennem plus en masse andre men de vil ikke rigtig skrive noget om det, det er kun korte besvarelser. så jeg må finde på noget tillæg til det. en virksomhed som anvender denne virksomhedsform.

men tak for hjælpen.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-03-03 03:00

Hej Solgaard

*GGG * Det bliver ikke så svært at finde en virksomhed der kører 'det princip, bare smut ned på den nærmeste 'resturant den gyldne måge' (McDonalds), de kører lige netop efter det princip. Måske du kan læse lidt mere om det på Danmarks McDuller http://www.mcdonalds.dk/page/mcdonalds/96638/default.asp og http://www.mcdonalds.com/ men det er på engelsk

Lykke til med opgaven

Søren

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 12-03-03 15:44

Hej søren ja det gjorde jeg også

afleverede opgaven i dag.

mange tak for hjælpen og tilbagemeldingen selvom spørgsmålet var lukket..!

Mvh

Solgaard