/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Problemer med Router på stofanet
Fra : Scooby_Doo
Vist : 681 gange
20 point
Dato : 11-03-03 10:33

Jeg kan ikke få min router op og køre.

Hvis jeg kører med statisk IP. viser den at den har forbindelse til mit modem.
kører jeg PPOE eller hvad det hedder så er der kun forbindelse til routeren og ikke til modem.

Er der nogen der har prøvet dette før og kan give nogle tips.

Min router er en Topcom BR 204

Takker på forhånd

Accepteret svar
Fra : ulle55

Modtaget 20 point
Dato : 11-03-03 12:24

Stofanet registrerer den mac addresse der sidder på deres modem. Det du kan gøre er at ringe til Stofa, og få dem til at opdatere mac addressen som de har registreret.

Godkendelse af svar
Fra : Scooby_Doo

Dato : 11-03-03 13:20

Tak for svaret ulle55.

Jeg fandt at jeg selv kunne finde min mac via en dos promt og denne linie : ipconfig /all <ENTER>

Nu spinner det flot