/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
service på en påhængmotor
Fra : monique1983
Vist : 465 gange
100 point
Dato : 29-07-08 09:10

Hejsa

Jeg tænkte om der er nogen der kan sige mig, hvor i sønderjylland man kan få reparation/service på en påhængmotor?

Vi har lige købt en brugt, og ville gerne være sikker på at den er tip top, plus skal lige have en startsnor skiftet.

Hvis der nogle indenfor sejlerverdnen der er kendt i sønderjylland, kunne vil godt tænke os lidt hjælp til at komme videre. Vi bor selv i omegnen af Padborg.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 29-07-08 10:38
Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 29-07-08 10:50

Hvad med denne her:

Sønderborg Auto-Handel & Marine Service
Damgade 85
6400 Sønderborg

Annuller spørgsmålet
Fra : monique1983

Dato : 29-07-08 16:39

Desværre ikke kommet frem til noget der kunne bruges