/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Driftsomkostninger Suzuki gs500
Fra : Track
Vist : 388 gange
50 point
Dato : 10-03-03 21:05

Jeg overvejer at købe en Suzuki GS 500, til en 30k. MC'en skal hovedsagligt bruges til bykørsel og jeg forventer max. at køre 8000 km årligt. Så kunne jeg godt tænke mig at vide om der er nogle der en ide om hvad det kan koste i driftsomkostninger pr. år? Jeg regner med selv at lave de fleste eftersyn.

Accepteret svar
Fra : pedelarsen

Modtaget 50 point
Dato : 11-03-03 00:01

250Kr hver 4000Km til noget olie
40kr. x 2 til oliefilter
1000kr. til nyt kædekit hver 15.000km hvis du smøre den godt
65kr pr dåse kæde olie a 5 til 6 stk.
Bremse klodser hver 20.000km. a ?? kr

Dette er bare hvad jeg tro rdu skal bruge :)

Kommentar
Fra : kylle

Dato : 15-03-03 12:45

Jeg er selv den lykkelige ejer af en gs500e og min kører ca 22-24km/l alt afhænig af kørsel....
Mit buget er meget lavt da også jeg laver service selv. de priser PEDELARSEN har givet passer meget godt, men husk der kan komme uventede poster....men det er en solid og stabil maskine så de er minimale

MVH kylle

Godkendelse af svar
Fra : Track

Dato : 15-03-03 13:09

Tak for svaret pedelarsen.

Kommentar
Fra : pedelarsen

Dato : 15-03-03 19:29

Selv tak Track :)
Det er det jeg selv har givet min Cykel det sidste år :)
Så km. på tandhjul holder joo mere end et år :)
Håber du kommer på hjulene snart :)