/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Brian Holm og Paul Smith
Fra : Kortoververden
Vist : 713 gange
100 point
Dato : 23-07-08 21:25

Efter sigende kommer der en cykeltrøje til fordel for cancer forskning.

Det er Brian Holm der står bag projektet og han har fået Paul Smith til at designe den.

Er her nogen der ved om der findes billeder af den nogen steder?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 23-07-08 21:36

Jeg har ikke kunne finde et foto af trøjen, men læs mere her
Citat
Holm vil hjælpe kræftramte
Med Lance Armstrong som forbillede starter Brian Holm inden længe sin egen indsamling til kræftramte familier. Projektet går under navnet »La Flamme Rouge« og starter med salg af cykeltrøjer og kasketter, som den verdensberømte designer Paul Smith har designet.
Efterfølgende håber Brian Holm at lave en slagkraftig forening ud af det. - Med tiden håber jeg at kunne lave motionscykelløb, hvor man indsamler penge og donerer dem til syge folk og deres familier. Jeg kan ikke redde nogen, det kan lægerne. Jeg kan kun hjælpe kræftpatienterne lidt, gøre deres liv lidt nemmere og gøre opmærksom på dem. Hver gang mange kræftpatienter vågner, skal de gennemleve noget, der er 100 gange værre end nogen Tour de France-etape, siger Brian Holm, som i dag er sportsdirektør for det succesrige Team Colu
http://www.cancer.dk/Cancer/Nyheder/Presseklip/presseklip14072008.htm

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 23-07-08 21:38

Jep, det ved je ggodt, mangler bare at se den

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 23-07-08 21:40

ok men måske ikke alle der ved det

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 23-07-08 22:29

Citat
Jep, det ved je ggodt, mangler bare at se den

kkkkkk k lumme, brug WORDS, den retter dine SMÅ_fejl