/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Virker ik!!!
Fra : Trolden3390
Vist : 498 gange
100 point
Dato : 22-07-08 13:43

Heej Alle nogen der kan hjælpe mig lidt her?.

Har fået formateret min computer.. for en uge siden ca...

Men da jeg skulle prøve og spille noget musik på den virker lyden ik??.
inde i sound settings er alt slået fra man kan ik slå det til? har prøvet og opdatere min driver men den siger jeg skal installere en driver? jeg ik måske ik nogen `? lyden virket før den blev formateret?. hva skal jeg gøre ? (Hjælp)

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 22-07-08 13:55

Du skal indstallere driverene til bundkortet, normalt følger der en cd med.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-07-08 16:18

Ellers henter du en lyddriver på computer producentens hjemmeside, hvad hedder din computer ?

Kommentar
Fra : Trolden3390

Dato : 22-07-08 17:48

.... Altså min computer er en windows xp life?..... designed for microsoft windows xp?.... min søs har prøvet oq lave den med at installere nye drivers? det virker ik

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-07-08 17:54

Windows XP er det styresystem som er på computeren, computeren hedder for eksempel Acer, HP eller noget helt tredie, det er sikkert forkerte drivere din søster har forsøgt med, derfor vil vi gerne have så nøjagtige oplysninger som mulig, fortæl også hvilken bundkort der er i, hvis du ved det

Kommentar
Fra : iah

Dato : 22-07-08 18:07

Hvis du er i tvivl om hvilket bundkort/lydkort eller lign du har kan du downloade EVEREST som kan fortælle dig alt om din PC'er http://www.lavalys.com/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-07-08 18:12

iah den er ikke gratis, den gratis version hentes her: http://www.majorgeeks.com/EVEREST_Free_Edition_d4181.html den kan fortælle alt om din computer, også hvilken bundkort og lydkort der er indeni